حال عمومی آیت الله جاودان مساعد است

دفتر آیت الله جاودان درپی انتشار مطالبی در فضای مجازی در خصوص کسالت ایشان، با انتشار اطلاعیه‌ای، حال عمومی این استاد اخلاق را مساعد توصیف کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر کسالت آیت‌الله جاودان، دفتر این استاد اخلاق بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به پیگیری‌ها و سوالات مکرر درباره حال جسمی آیت‌الله جاودان، به اطلاع مومنین و دوستداران ایشان می‌رسانیم، چند روزی است که ایشان دچار کسالت و ضعف عمومی شده‌اند که با لطف خداوند و عنایات حضرت بقیه‌الله در حال حاضر روند بهبودی داشته‌اند و حال عمومی ایشان مساعد است.

 

ان شاءلله برنامه‌های شب‌های قدر به اطلاع عموم خواهد رسید و از مردم شریف می‌خواهیم که برای رفع کامل کسالت معظم‌له دعا کنند.

 

کلیه اخبار و اطلاعات درباره حضرت آیت الله جاودان حفظه‌الله، تنها از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی رسمی ایشان به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

سایت دفتر آیت الله جاودان به نشانی javedan.ir  و کانال‌های رسمی این دفتر در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، بله، سروش و ایتا به نشانی javedan_ir مرجع اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های ایشان است.

کد خبر 1049371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha