اثرگذاری طرح شهید سلیمانی در چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۰ درصد بود

سردار اکبری با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی از ابتدای سال گذشته در چهارمحال و بختیاری آغاز شد، گفت: این طرح موفقیت های چشمگیری را در پی داشت و اثرگذاری آن در استان بیش از ۹۰ درصد بود.

سردار «علی محمد اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح شهید سپهبد قاسم سلیمانی از ابتدای شیوع کرونا در راستای تفاهم نامه ای میان فرمانده کل سپاه و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سراسر کشور اجرایی شد.

 

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی از ابتدای سال گذشته در چهارمحال و بختیاری آغاز شد، افزود: این طرح موفقیت های چشمگیری را در پی داشت و اثرگذاری آن در استان بیش از 90 درصد بود.

 

وی با بیان اینکه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گروه های تخصصی شامل تیم های نظارت، مراقبت، رصد و حمایت به بیماران کرونایی رسیدگی می کردند، اظهار کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح بیش از یک هزار و 600 بسیجی استان حضور داشتند.

 

اکبری بر ضرورت تداوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا تأکید کرد و ادامه داد: در همین راستا قرارگاه های عملیاتی در شهرستان ها تشکیل شده و بسیجیان برای حضور در این طرح فراخوان شده اند.

 

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را راه اصلی کاهش شیوع این ویروس خواند و خاطرنشان کرد: در مرحله نخست طرح شهید سلیمانی در استان 430 گروه جهادی و بسیجی حضور داشتند که در مرحله جدید نیز اهداف طرح دنبال می شود.

 

کد خبر 1049380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha