امتحانات پایه های تحصیلی نهم و دوازدهم حضوری است

قائدامینی با بیان اینکه امیدواریم با کاهش شیوع ویروس کرونا و با نظر ستاد مقابله با کرونا امتحانات همه پایه های تحصیلی به صورت حضوری برگزار شود، گفت: در غیر اینصورت تنها امتحانات پایه های نهم و دوازدهم حضوری خواهد بود.

«فرحناز قائدامینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: آموزش و ارزیابی حضوری دانش آموزان از برنامه های اصلی آموزش و پرورش است ولی به دلیل شرایط کرونایی این امکان وجود ندارد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امیدواریم با کاهش شیوع ویروس کرونا و با نظر ستاد مقابله با کرونا امتحانات همه پایه های تحصیلی به صورت حضوری برگزار شود، افزود: در غیر اینصورت تنها امتحانات پایه های نهم و دوازدهم حضوری خواهد بود.

 

وی با تأکید بر اینکه امتحانات حضوری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شوند، اظهار کرد: برگزاری امتحانات حضوری در این دو پایه به دلیل تأثیرگذاری نمرات این پایه ها در آینده تحصیلی دانش آموزان است.

 

قائدامینی از ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در مقاطع میان پایه ای برای سال تحصیلی آینده خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد این شبکه ثبت نامی نیازی به حضور دانش آموزان و والدین برای ثبت نام در مدارس نیست.

 

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از پیش بینی ثبت نام بیش از 217 هزار دانش آموز استان در مقاطع مختلف برای سال آینده تحصیلی خبر داد و گفت: بیش از سه هزار مدرسه آماده پذیرش این دانش آموزان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 20 هزار دانش آموز کلاس اولی در استان از مهرماه سال جاری تحصیل خود را آغاز می کنند، خاطرنشان کرد: بیش از 70 هزار دانش آموز استان طی سال جاری وارد پایه جدید تحصیلی می شوند.

 

کد خبر 1049381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha