ابعاد سیاسی و معنوی واقعه صحرای طبس برای جوانان تبیین شود

فلاحی با اشاره به نگاه ملی و بین المللی به حادثه صحرای طبس، گفت: با توجه بیشتر جامعه دانشگاهی و حوزوی باید به ابعاد سیاسی و معنوی شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس پرداخته شود تا این حادثه بزرگ برای جوانان بیشتر تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «غلامرضا فلاحی» امروز (۵ اردیبهشت) در مراسم محوری سالروز شکست مفتضحانه امریکا در صحرای طبس که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: حضرت امام راحل فرمودند: «نباید بیدار شوند آنهایی که توجه به معنویات ندارند و به این غیب ایمان نیاورده‌اند؟ نباید بیدار شوند؟ چه کسی این هلیکوپتر آقای کارتر را که می‌خواست به ایران بیاید ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن‌ها ساقط کردند. شن‌ها مأمور خدا بودند‌، باد مأمور خداست، قوم عاد را باد از بین برد؛ این باد مأمور خداست، این شن‌ها همه مأمورند».

 

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید اسلام محمد منتظر قائم، شهید سرافراز این واقعه تاریخی، افزود: منتظر قائم بعد از حمله نظامی آمریکا به صحرای طبس به عنوان فرمانده سپاه پاسداران یزد برای مقابله با این تجاوز نظامی به منطقه اعزام و به شهادت رسید.

 

فلاحی به روایت رهبر انقلاب از شکست آمریکا در طبس اشاره کرد و ادامه داد: ایشان فرمودند «خدای متعال آبروی اینها را برد، هواپیماها و هلیکوپترهاشان آتش گرفت و مجبور شدند از همان طبس برگردند و بروند».

 

وی با اشاره به نگاه ملی و بین المللی به حادثه صحرای طبس و شکست آمریکا در تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران و حمله به طبس، گفت: امیدواریم با برگزاری جلسات و توجه بیشتر به خصوص از جانب جامعه دانشگاهی و حوزوی به ابعاد سیاسی و معنوی شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس پرداخته شود تا این حادثه بزرگ برای جوانان بیشتر تبیین شود و به دشمنی آمریکا با نظام اسلامی بیشتر واقف شوند و بتوانند در ایستادگی نظام کمک کنند.

 

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی بیان کرد: باید روحیه رزمندگان دوران دفاع مقدس در نهاد جوانان نهادینه شود تا سربازان پا در رکابی برای ولایت و انقلاب اسلامی باشند.

 

 

 

کد خبر 1049427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha