واکسیناسیون حدود ۳ هزار بیمار سرطانی و صعب العلاج در قزوین

فتاحی گفت: با توجه به اینکه حدود ۷۰۰ نفر بیماران سرطانی و بیش از ۲ هزار نفر بیماران صعب العلاج در قزوین ثبت نام کرده اند پیش بینی می شود ظرف ۴۸ ساعت آینده این افراد واکسیناسیون شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «زهرا فتاحی» با اشاره به واکسیناسیون بیماران صعب العلاج بیان کرد: از روز گذشته واکسیناسیون بیماری کووید ۱۹ در خصوص بیماران خاص و صعب العلاج آغاز شده است.

 

مسئول گسترش شبکه های بهداشتی معاونت بهداشتی قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه حدود ۷۰۰ نفر بیماران سرطانی و بیش از ۲ هزار نفر بیمار صعب العلاج ثبت نام کرده اند پیش بینی می شود ظرف ۴۸ ساعت آینده این افراد به ما مراجعه کرده و واکسیناسیون شوند.

 

وی اعلام کرد: برای مراجعه به مراکز توصیه می کنیم افراد کارت ملی و یک گواهی تائید شده پزشک را به همراه داشته باشند و در شهرستان قزوین به مرکز بهداشت شهید بلندیان مراجعه کنند و در سایر شهرستان ها به ستاد شهرستان ها مراجعه کنند تا واکسن تزریق کنند.

 

فتاحی یادآور شد: کسانی که پرونده ندارند و در استان های دیگر ممکن است کار درمان خود را پیگیری کنند هم می توانند با داشتن کارت ملی و گواهی پزشک مراجعه داشته باشند.

کد خبر 1049445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha