اجرای مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه توسط حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان از اجرای مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه با همکاری خیرین خبر داد و گفت: این رزمایش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم کمک‌های مومنانه اجرا شد.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از اجرای مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه توسط گروه جهادی حضرت بقیه‌الله (عج) حوزه علمیه سفیران هدایت اندیمشک با همکاری خیرین خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم کمک‌های مومنانه اجرا شد.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان افزود: در همین راستا توزیع ۴۰ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی از جمله برنج، ماکارونی، روغن، نخود، سویا، رب‌گوجه، شکر و قند صورت گرفت که هر کدام از این بسته‌ها بالغ بر ۳۲۵ هزار تومان ارزش داشتند.

 

وی اذعان کرد: در مراحل اول تا چهارم رزمایش کمک مومنانه نیز حدود ۴۰۰ بسته غذایی و اقلام خوراکی میان خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شد.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز هدف از اجرای رزمایش کمک مومنانه را گسترش مهربانی‌ها دانست و تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی می‌توان با انجام این اقدام، کمکی به خانواده‌های نیازمند کرد.

 

وی یاد آور شد: اردوی جهادی «عملیات رمضان» به منظور ساخت و ساز و تعمیر یک باب منزل مسکونی در کوی بهارستان اندیمشک تا میلاد امام حسن مجتبی (ع) ادامه خواهد داشت که هزینه این اقدام ۵۵ میلیون تومان برآورد شده است.

 

کد خبر 1049457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha