شرکت در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان نظام می شود/ اجرای۳۰۰  برنامه در هفته عقیدتی سیاسی

حجت الاسلام معبودی گفت: دشمنان می خواهند ببینند مردم به خاطر یکسری از مشکلات که بخشی به ناکارآمدی برخی مسئولان بازمی گردد، در پای صندوق های رأی حاضر می شوند و مردم ما دقیق و بصیر هستند زیرا اگر حضور پیدا نکنند دشمنان نظام شاد می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی معبودی» در نشست خبری که امروز (یکشنبه ۵ اردیبهشت) به صورت مجازی برگزار شد، بیان کرد: از ۶ تا ۱۲اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است و امسال هم با توجه به شیوع بیماری کرونا بیشتر برنامه ها در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: ما در این هفته ۳۰۰ عنوان برنامه طراحی کرده ایم که این تعداد برنامه توسط عقیدتی سیاسی، معاونت سیاسی، بخش کارگری و کارمندی و فرهنگیان اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت اندیشه های شهید مطهری عنوان کرد: امسال انتخابات ریاست جهموری و حضور مردم در این عرصه را پیش رو داریم که با توجه به اینکه شهید مطهری از بنیانگذاران نظام مردم سالاری دینی است، قطع یقین اندیشه و نظریه شهید مطهری می تواند برای جامعه ما کارساز باشد.

 

حجت الاسلام معبودی افزود: انقلاب ما در پرتوی از انقلاب بزرگ رسول گرامی اسلام و نهضت امام حسین (ع) است و اگر این انقلاب می خواهد به مقاصد و آرمان های عالی خود برسد لازم است مسئولانی سرکار باشند که بر تراز انقلاب اسلامی باشند از جمله در رأس قوه مجریه که به تعبیر رهبری سنگینی کار بر دوش قوه مجریه است.

 

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری یکی از ایام هفته عقیدتی سیاسی با عنوان شهید مطهری نقش جوانان در جامعه پردازی و عدالت گفت: این جوان ها هستند که باید به این تمدن اسلامی تحقق بخشند و شهید مطهری هم در ساختن تمدن اسلامی و بحث عدالت و مبارزه با فساد از پرچم داران بوده و نگاه و نظر ایشان کارساز است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در خصوص نامگذاری روز ۱۲ اردیبهشت ماه اظهار کرد: امروز سبک زندگی اسلامی و غربی در تقابل هستند و آنچه می تواند ما را نجات دهد سبک زندگی اسلامی است و اگر بخواهیم از معضلات اجتماعی نجات یابیم، باید به این سمت حرکت کنیم.

 

وی توضیح داد: در طول هفته عقیدتی سیاسی برنامه های متعددی اجرایی می شود که عمده برنامه ها در فضای مجازی خواهد بود البته تعداد محدودی از برنامه ها به صورت حضوری برگزار می شود.

 

حجت الاسلام معبودی خاطر نشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در سراسر استان، تجلیل از فعالان فرهنگی، نشست های بصیرتی، تجلیل از خانواده های شهدا، غبارروبی مزار شهدای گمنام، نشست تبیین ویژگی های سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی، حضور در بیمارستان ها و تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری محافل انس با قرآن، اهداء خون توسط کارکنان سپاه و بسیجیان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برگزاری نشست حکمت مطهر با رویکرد تبیین اندیشه های شهید مطهری و غیره از جمله این برنامه ها است.

 

وی اضافه کرد: اقدام دیگر مشارکت در بحث کمک های مومنانه است که توسط سپاه در سه مرحله صورت می گیرد که یک مرحله صورت گرفته و مرحله دیگر در ولادت امام حسن (ع) و مرحله سوم در عید فطر انجام می شود و بسیجیان و کارکنان سپاه در این بخش حضور می یابند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پاسخ به سوالی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: انتخابات سرنوشت سازی را پیش رو داریم و این انتخابات برای ملت ما و همچنین دشمنان مهم است.

 

وی عنوان کرد: دشمنان می خواهند ببینند مردم به خاطر یکسری از مشکلات که بخشی به ناکارآمدی برخی مسئولان بازمی گردد، در پای صندوق های رأی حاضر می شوند و نفس حضور مردم برای دشمنان پیام دارد و مردم عزیز ما در این جهت دقیق و بصیر هستند زیرا اگر حضور پیدا نکنند دشمنان نظام شاد می شوند.

 

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: دشمنان از جهتی هم دنبال می کنند مردم به چه کسی رای می دهند و اگر مردم به شخصی با شرایطی که رهبری فرمودند یعنی شخصی که مومن بوده، دارای کفایت و معتقد به ظرفیت های داخلی باشد و از ظرفیت جوانان استفاده کند رأی دهند دشمن مایوس می شود.

 

کد خبر 1049538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha