تحقق ۱۰۷ درصدی جهش تولید شرکت گاز فارس در جذب مشترکان جدید

حسینی گفت: شرکت گاز استان فارس در سال گذشته با جذب ۷۰ هزار و ۵۷۸ مشترک جدید موفق به تحقق ۱۰۷ درصدی جهش تولید در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعباس حسینی»، امروز (یکشنبه 5 اردیبهشت) با اشاره به ارائه تخفیف به مشترکان گاز خانگی در فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: بیش از ۲۱۹ هزار مشترک گاز خانگی در مناطق مختلف شهری و ‌روستایی استان فارس از تخفیف صد در صدی در قبض گاز برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس افزود: اجرای طرح بخشودگی گازبهای مشترکان خانگی کم مصرف با هدف تشویق مشترکان به رعایت الگوی مصرف بهینه گاز از دی 99 آغاز شد و ۲۱۹  هزار و ۱۹۲ مشترک خانگی را در بر گرفت که شامل تخفیف صد در صدی شدند.

وی اضافه کرد: از دی 99 تا کنون ۳۴۷ هزار و ۶۲۷ مشترک شهری و روستایی نیز از تخفیف ۱۵ درصدی قبوض گاز بهره مند شده اند.

حسینی اعلام کرد: ۳۵ درصد مشترکان گاز در استان فارس کم مصرف و خوش مصرف هستند و مجموعا بیش از ۴۰ میلیارد ریال تخفیف شامل بخشودگی در قبوض گاز مشترکان کم مصرف در استان اعمال شده است و پیامک قبض این مشترکان فقط شامل بیمه است که این مبلغ دریافتی نیز مستقیما به شرکت بیمه کننده پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود از از تحقق 95 درصدی اهداف شرکت گاز استان در زمینه های مختلف در سال جهش تولید خبر داد و گفت: در سال گذشته که جذب 66 هزار مشترک جدید گاز تعریف شده بوده با تلاش‌های صنعتگران گاز فارس 70 هزار و 578  مشترک جدید جذب شد که موجب تحقق 107 درصدی جهش تولید در این زمینه بود.

وی اعلام کرد: شرکت گاز فارس با اجرای 34 هزار و 383 انشعاب جدید گاز در استان، موجب تحقق یکصد و نیم درصدی اهداف کمی شرکت گاز استان در این زمینه شد و با اجرای 432 طرح گاز رسانی به واحد های تولیدی و صنعتی استان فارس، تحقق 140درصدی اهداف به انجام رسید.

کد خبر 1049551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha