قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۵۸ نفر رسید

یزدان پناه گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند و شمار قربانیان به ۵۵۸ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان‌پناه» امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 518 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، 168 بیمار کرونایی قطعی و 26 نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می‌باشند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 35 هزار و 576 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی اذعان داشت: از 845 نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود 51 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در  شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بودند.

 

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: متأسفانه کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزایش تجمعات و عادی انگاری منجر به شدت یافتن میزان شیوع بیماری در کهگیلویه و بویراحمد شده و بسیار نگران کننده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یادآور شد: استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست‌ها، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، پرهیز از دورهمی ها و تجمعات، حذف مسافرت‌های غیر ضروری  و عدم خروج از خانه به جز در موارد ضروری تنها راه‌های کنترل بیماری است.

کد خبر 1049618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha