ضرورت مدیریت فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی

ملانوری با اشاره به توسعه ارتباطات و استفاده بیشتر دانش آموزان از فضای مجازی، گفت: مدیریت فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی در دوران پسا کرونا بسیار اهمیت دارد چرا که با غفلت در این زمینه با مشکلاتی جدی در آینده مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» امروز (۵ اردیبهشت) در کارگروه توسعه دولت الکترونیک  در استان اظهار کرد: باید حلساتی به صورت ماهانه با مدیریت سازمان برنامه و بودجه خراسان جنوبی برای بررسی پروژه های توسعه زیرساختی در حوزه ارتباطات برگزار شود.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه موضوع دولت الکترونیک و بحث ارتباطات بسیار اهمیت دارد، گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی ذیل این کارگروه در جلسات حضور جدی داشته باشند.

 

وی در ادامه تأکید کرد: در عصر ارتباطات که ارائه بسیاری از خدمات دولتی و بخش خصوصی از این بستر مطرح است باید بحث دولت الکترونیک مورد توجه جدی قرار گیرد و زیرساخت های مورد نیاز در این زمینه فراهم شود.

 

ملانوری با اشاره به اینکه ارتباطات یکی از بسترهای اصلی توسعه است و باید کارگروه دولت الکترونیک در استان فعال باشد، افزود: پوشش کامل ارتباطات در استان خراسان جنوبی باید با تأمین اعتبار به سرعت انجام شود و کمک کنیم مطالبات مخابرات از سایر دستگاه های اجرایی تهاتر شود.

 

استاندار خراسان جنوبی ضمن تأکید بر پیگیری و مطالبه جدی اداره کل ارتباطات خراسان جنوبی در بحث اختصاص اعتبارات ملی به استان، گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی توسعه مراکز مبتنی بر خدمات فناوری اطلاعات و افزایش سطح سواد رسانه ای در استان باید در دستور کار قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: در شرایط کرونایی امروز، افزایش فروشگاه های اینترنتی و ارائه خدمات از بستر شبکه ملی اطلاعات موجب کاهش هزینه ها می شود ضمن اینکه سلامتی مردم را نیز تضمین می کند.

 

ملانوری با اشاره به توسعه ارتباطات و استفاده بیشتر دانش آموزان از فضای مجازی، تأکید کرد: مدیریت فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی در دوران پسا کرونا بسیار اهمیت دارد چرا که اگر غفلت شود با مشکلاتی جدی در آینده مواجه خواهیم شد.

 

استاندار خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه بحث ارتباطات از مباحث جدی ستاد توسعه خاوران است، گفت: امکانات ارتباطاتی یکی از ابزارهای پرکاربرد در مدیریت بحران است لذا در شرایط عادی باید ایجاد زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز پیگیری شود.

کد خبر 1049662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha