۶ مصدوم در حادثه انفجار منزل مسکونی جهرم

خوشرو گفت: بر اثر انفجار در یک منزل مسکونی در شهرستان جهرم ۶ نفر مصدوم شدند که البته کار تجسس برای پیدا شدن مصدومان احتمالی همچنان ادامه دارد.

«محمدرضا خوشرو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت:  در پی حادثه ای که ساعتی پیش در یک منزل مسکونی در شهرک «انقلاب» شهرستان جهرم رخ داد، چهار دستگاه آمبولانس ۱۱۵ جهرم به محل حادثه اعزام شده است.

 

رئیس اورژانس جهرم با اشاره به تلاش نیروهای امدادی برای کمک به اطفای حریق و آوار برداری، افزود: نیروهای اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر در حال آوار برداری و جستجو مصدومین هستند.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۶ مصدوم به کمک نیروهای امدادی از زیر آوار خارج شده اند، بیان کرد: تا کنون چهار آقا و ۲ خانم توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان «پیمانیه» شهرستان جهرم انتقال یافته اند.

 

خوشرو با اشاره به وضعیت مصدومان، ادامه داد: مصدومین تحت مراقبت های درمانی هستند اما متاسفانه حال یکی از مصدومین که آقا است وخیم گزارش شده است.

 

«مهدی شفیعیان» نیز با اشاره به انفجار منزل مسکونی در شهرک «انقلاب» جهرم گفت: از دقایق اولیه حادثه بدون درنگ همه امکانات موجود در شهرستان برای امداد رسانی و آوار برداری در محل حادثه حضور داشتند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: هم اکنون تمام اعضای شورای تامین شهرستان در محل حادثه حضور دارند و مدیریت میدان به خوبی در حال انجام است.

 

وی خاطرنشان کرد: از مردم می خواهم برای کمک به  امداد رسانان به محل حادثه نیایند تا کار امداد و نجات به خوبی انجام شود.

 

به گزارش شبستان، تا کنون علت این حادثه مشخص نشده اما تلاش نیروهای امدادی برای بیرون آوردن افراد دیگر از زیر آوار در حال انجام است.

کد خبر 1049663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha