فعالیت ۷۰۰ گروه جهادی در قالب قرارگاه جهادی و سلامت شهید سلیمانی

گودرزی از فعالیت ۷۰۰ گروه جهادی در قالب قرارگاه جهادی و سلامت شهید سلیمانی در استان مرکزی خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد گودرزی» در نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) استان مرکزی، با اشاره به اجرای موفق طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی گفت: در طرح شهید سلیمانی فعالیت ها به صورت قرارگاهی دنبال می شود که در این راستا قرارگاه های شهرستانی تشکیل و در محله ها و مناطق مختلف شهری و روستایی نیز ها فعال شده اند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت سلامت هم استانی ها و مراقب در مقابل ویروس ناشناخته کرونا افزود: تمامی جزئیات مقابله همه جانبه و کاهش آسیب های بیماری کرونا در طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی دیده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه قرارگاه استانی شهید سلیمانی از آبان ماه سال گذشته تشکیل شده است، اضافه کرد: تمامی فعالیت ها و اقدامات در طرح شهید سلیمانی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و مشارکت و هم افزایی دستگاه ها و همیاری مردم انجام می شود.

 

این مقام مسئول به فعالیت بیش از ۵ هزار و ۲۹۲ بسیجی اشاره کرد و گفت: ۱۸۳ هزار سفیر سلامت نیز آموزش های تخصصی را فرا گرفته و در قالب طرح شهید سلیمانی در سطح استان فعالیت می کنند.

 

گودرزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۳ هزار و ۲۵۸ خانواده آموزش های لازم را دیده اند، گفت: این ها بیش از ۱۲۵ هزار و ۴۶۳ مشاوره تلفنی دریافت کردند و ۵۴ هزار و ۹۷۳ رهگیری و پیگیری در منازل نیز انجام شده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی همچنین با بیان اینکه 12 نقاهتگاه در سطح استان به همت بسیجیان و مشارکت سپاه و ارتش راه اندازی شده است نیز گفت: بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در قالب قرارگاه کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی نیز فعالیت می کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: امید است بتوانیم با این فعالیت ها و به برکت نام شهید سلیمانی در راستای خدمت به هم استانی ها و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا گام های اساسی برداریم.

کد خبر 1049667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha