تجهیزات مراکز درمانی لرستان تأمین شود

ثمینی، با اشاره به روند صعودی بیماری کرونا در لرستان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی هرچه سریع تر نسبت به تکمیل تجهیزات مراکز درمانی اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی»، امروز(5اردیبهشت)، در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا به روند صعودی بیماری کرونا در لرستان اشاره کرد و اظهارداشت: احتمال افزایش بیماران کرونایی در روزهای آینده پیش بینی می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر ضرورت تجهیزات بیشتر در مراکز درمانی استان تأکید کرد و افزود: دانشگاه علوم‌پزشکی باید تأمین تجهیزات مراکز درمانی هرچه سریع تر اقدام کند.

 

وی با تأکید بر ضرورت تقویت اطلاع رسانی و هشدار وضعیت بحرانی به شهروندان از سوی کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی کرونا و رسانه ها، عنوان داشت: مردم باید برای کنترل بیماری کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

 

ثمینی با اشاره به محدودیت ها و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، یادآور شد: برای کنترل این بیماری و مراقبت از سلامتی مردم طرح جامع مدیریت هوشمند و تعطیلی مشاغل گروه های ۲، سه و چهار تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

 

وی با اشاره به برخورد جدی و قانونی با متخلفان در صورت عدم رعایت مصوبات اجرایی، عنوان داشت: جلوگیری از تجمع مردم در مراکز تفریحی و تفرجگاه های درون و برون شهری از دیگر اقداماتی است که دستگاههای اجرایی ذیربط باید به صورت جدی برخورد کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان داشت: رفع مشکل کمبود اکسیژن بیمارستان شهرستان ازنا از دیگر اقداماتی است که دانشگاه علوم پزشکی باید به صورت جدی و هرچه سریع تر برای رفع این مشکل اقدام کند.

 

کد خبر 1049694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha