تمام مشکلات آب اندیمشک با راه‌اندازی سازه آبگیر در سال آینده رفع می‌شوند

علیدادی با اشاره به اینکه سازه آبگیر شهرستان اندیمشک به مناقصه رفته است گفت: با راه‌اندازی این سامانه در سال آینده تمام مشکلات آب شهر اندیمشک رفع خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «صابر علیدادی» امروز (یکشنبه ۵ اردیبهشت) در نشست بررسی مشکلات آب در اندیمشک، با بیان اینکه سازه آبگیر شهرستان اندیمشک به مناقصه رفته است اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه در سال آینده تمام مشکلات آب شهر اندیمشک رفع خواهند شد.

 

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان افزود: عمده مشکل افت فشار آب اندیمشک در مناطق کوی لور، کوی شهدا، کوی رسالت و کوی ولایت است که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با تجهیز چاه‌های آب، مشکل افت فشار آب را در این مناطق رفع کنیم.

 

وی اذعان کرد: ۶۴ هزار متر مکعب مخزن آب در شهرستان اندیمشک وجود دارد که مشکل عمده در بحث انتقال آن به داخل شبکه آبرسانی شهری است.

 

«پیمان جهانگیری» نیز برطرف کردن مشکلات آبفا شهرستان اندیمشک را مهم برشمرد و از مسئولان آب و برق استان خوزستان خواست توجه ویژه تری را نسبت به برطرف کردن مشکلات آب در اندیمشک داشته باشند.

 

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در بحث احداث چاه و احداث مخزن آب صورت گرفته است که با توجه به کاهش شدید بارندگی در سال آبی جاری کفاف نمی دهد.

 

همچنین «فریدون حسنوند» عنوان کرد: با وجود سدها و رودخانه گسترده نباید در شهرستان اندیمشک تنش آبی داشته باشیم.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: تجهیز چاه های آب کوی شهدا و چمگلک در الویت قرار دارد که با وارد مدار شدن این چاه های آب بخش زیادی از افت فشار آب در مناطق شهری که مشکل افت فشار دارند رفع خواهد شد.

 

کد خبر 1049698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha