پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «دانشگاهیان تاریخ ساز»

خلجی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز را پایان اردیبهشت ماه جاری خواند و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیران دانشگاهی جشنواره تحویل داده یا با آدرس bsj_art_chb@ در فضای مجازی در ارتباط باشند.

«احسان خلجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جشنواره ملی «دانشگاهیان تاریخ ساز» یکی از رویدادهای فرهنگی و هنری کشور است که به حوزه دفاع مقدس می پردازد.

 

مسئول اجرایی جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز با بیان اینکه این جشنواره مورد استقبال تعداد بسیاری از دانشجویان، استادان دانشگاه، هنرمندان، اصحاب رسانه و تشکل‌های دانشجویی قرار گرفته است، افزود: ترویج ادبیات دفاع مقدس و بازآفرینی ایثارگری های شهدا و رزمندگان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز در هشت بخش، اظهار کرد: هنرهای تجسمی، تئاتر، فیلم سازی، شعر، ادبیات داستانی، نواها، عکاسی و پژوهش بخش های مختلف این جشنواره اند.

 

خلجی با تأکید بر اینکه هر بخش جشنواره شامل رشته های مختلف است، تصریح کرد: اساتید، دانشجویان و کارکنان همه دانشگاه ها می توانند در بر اساس توانایی ها و استعدادها در این جشنواره شرکت کنند.

 

مسئول اجرایی جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز گفت: این جشنواره در هر دانشگاه دبیر دانشگاهی دارد و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این دبیران مراجعه کنند.

 

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز را پایان اردیبهشت ماه جاری خواند و خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیران دانشگاهی جشنواره تحویل داده یا با آدرس @bsj_art_chb در فضای مجازی در ارتباط باشند.

 

کد خبر 1050721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha