اهدای ۱۵۰ جلد کتاب به کتابخانه دین و دانش مسجد دوازده امام (ع) هفشجان

کیوانی گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و اجرای طرح اقدام ماندگار ۱۵۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف فرهنگی، مذهبی، هنری و علوم رایانه به کتابخانه دین و دانش مسجد دوازده امام (ع) هفشجان اهدا شد.

«بهمن کیوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و اجرای طرح اقدام ماندگار 150 جلد کتاب با موضوعات مختلف فرهنگی، مذهبی، هنری و علوم رایانه به کتابخانه دین و دانش مسجد دوازده امام (ع) هفشجان اهدا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عج) مسجد دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: تجهیز و تهیه کتاب های درخواستی جوانان عضو کانون یکی از وظایف مدیران کانون های مساجد در راستای افزایش سرانه مطالعه است.

 

وی بابیان اینکه 9 هزار و 400 جلد کتاب در مخزن کتابخانه دین و دانش مسجد دوازده امام (ع) هفشجان وجود دارد افزود: با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جوانان عضو کانون می توانند جهت دریافت کتاب مورد نظر خود با شماره 03832577849 تماس بگیرند.

 

کیوانی با تاکید بر اهمیت آشنا شدن نوجوانان و جوانان کانون های فرهنگی مساجد با صندلی و ارزش واقعی کتاب اظهار داشت: جوانان باید بدانند با مطالعه کردن می توانند آینده نگری خود را تقویت و در بهبود زندگی موثر باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عج) مسجد دوازده امام (ع) هفشجان به فرهنگ سازی در حوزه هدیه دادن کتاب در خانواده ها اشاره و ابراز کرد: هدیه دادن کتاب و معرفی کتاب های مناسب به دوستان و اقوام نیز تاثیر زیادی در ترویج کتابخوانی و آشتی کردن مردم با کتاب دارد.

 

وی یادآور شد: توجه به محتوای کتاب های اهدایی و جذابیت متن و تصویر آن در اثربخشی کتاب بر مخاطب به ویژه گروه سنی کودک و نوجوان برای جذب بیشتر آنها به مقوله مطالعه و کتابخوانی بسیار موثر است.

 

کد خبر 1050778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha