مرور «داستان های واقعی از الطاف الهی»  توسط نوجوانان روستای چهواز

مرادی از اجرای طرح شنبه های با کتاب در کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز شهرستان پارسیان خبرداد و گفت: این طرح از سال قبل در کانون آغازه شده و به جهت علامه مندی نوجوانان همچنان چراغش پرفروغ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان پارسیان، « شنبه های با کتاب »، یکی از طرح های موفق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که اجرای صحیح، اصولی و هدفمند آن توانسته است جوانان و نوجوانان زیادی را با جذب به کانون و مسجد، با کتاب مانوس کند.

 

رونق‌بخشی به کتابخانه‌های مساجد، آشنایی با کتاب‌های مفید، افزایش سرانه مطالعه و ترویج نهضت مطالعه مفید از جمله اهداف طرح ملی شنبه‌های با کتاب است.

 

کانون فرهنگی هنری منتظران فرج که یکی از کانون های موفق و فعال در سطح شهرستان پارسیان به شمار می رود از سال گذشته تاکنون به صورت منظم و مستمر طرح شنبه های با کتاب را اجرا کرده و همین امر نیز موجب جذب نوجوانان به فعالیت های فرهنگی هنری کانون و مسجد روستای چهواز شده است.

 

« ابراهیم مرادی »، مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز شهرستان پارسیان گفت: طرح شنبه های با کتاب از برنامه های پیشنهادی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور است که هم اکنون در اکثر کانون ها در حال اجراست.

 

وی با بیان اینکه کانون منتظران فرج از سال گذشته این طرح را آغاز کرد، افزود: این طرح به علت علاقه مندی نوجوانان روستا همچنان در حال اجراست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز ادامه داد: ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در بین اعضای کانون‌ فرهنگی هنری و نمازگزاران و رونق بخشی به کتابخانه مسجد مهمترین هدف اجرای طرح شنبه های با کتاب است.

 

مرادی عنوان کرد: در این طرح، امام جماعت یا یکی از اعضای کانون، هرهفته کتابی را در موضوعات کودک و نوجوان، رمان‌های مناسب، علمی و فرهنگی معرفی می‌کند.

 

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی و برپایی نمایشگاه کتاب در مناسبت های مختلف به عنوان دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری منتظران فرج در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یاد کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1050783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha