انتخابات مجمع بانوان بسیج رسانه استان البرز با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود

دانایی با اعلام خبر راه اندازی مجمع انتخاباتی بانوان بسیج رسانه استان البرز گفت: انتخابات مجمع بانوان بسیج رسانه استان البرز با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مهدیه دانایی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر برپایی مجمع انتخابات بانوان بسیج رسانه استان البرز گفت: هدف از راه اندازی مجمع انتخاباتی بانوان بسیج رسانه بهره مندی از تمامی ظرفیت های بسیج در راستای تحقق گفتمان انقلاب است.

 

مسئول مجمع انتخاباتی بانوان بسیج رسانه البرز افزود: انتخابات مجمع بانوان بسیج رسانه استان البرز با هدف تبیین بیانیه گام دوم با مشارکت بانوان اصحاب بسیج رسانه البرز برگزار می شود.

 

وی با اشاره به ضرورت هم اندیشی اصحاب رسانه در جریان پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی بیان کرد: فایده عملی تشکیل مجمع بانوان بسیج رسانه همسو شدن اهداف و برنامه های معین در قالب اهداف بسیج رسانه است. 

 

وی عنوان کرد: سال ها است که جریان رسانه ای مقابل انقلاب سعی و تلاش خود را برای نفی کردن تئوری انقلاب در نظر دارد و اینکه معترضان را به « اصلاح» حواله دهد با توجه به این مطلب بیان و تبیین گفتمان انقلاب راهبردی است برای آنکه بتوان گفت که عصر تمدن غرب سپری شده است. 

 

این فعال رسانه ای ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب یک راهبرد کلان و با اهمیت است که در جریان های مختلف به ویژه انتخابات سال ۱۴۰۰ می تواند مسیر را روشن و مشخص کند. 

 

مسئول مجمع انتخاباتی بانوان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه ای است که در نهاد خود می تواند ضمیرهای وجودی پاک را از ناپاک جدا کند و با باور به این اصل می توان انتظار داشت که شاهد تحولات موثر در جهت تعالی انسان باشیم. 

 

 

 

کد خبر 1050786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha