استفاده از بستر فضای مجازی در راستای ارائه فعالیت های فرهنگی و هنری مسجد محور

منشی زاده با اشاره به برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان گفت: استفاده از بستر و ظرفیت فضای مجازی به عنوان مهمترین برنامه ما در زمینه فعالیت های مسجد محوری است.

محسن منشی زاده، مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان فرصتی برای خودسازی و ارتباط بیشتر با خدا است و ما نیز در کانون سعی کرده ایم برنامه های خود را در این مسیر متمرکز کنیم.

وی افزود: اگرچه در شرایط کنونی به واسطه شیوع ویروس کرونا مساجد تعطیل شده اند اما ما سعی کرده ایم از بستر فضای مجازی و فعالیت های غیر حضوری برنامه های خود را دنبال کنیم.

مدیر کانون غدیر یزد بیان کرد: فعالیت های مسجدی هرگز تعطیل بردار نیست و ما می توانیم این بار با برگزاری فعالیت های متعدد خود در بستر فضای مجازی به نحوی ارتباط بیشتر خانواده ها با مسجد را داشته باشیم.

وی گفت: هدف ما جذب به مسجد و احیای کارکردهای مسجد است و امیدواریم بتوانیم در این فرصت از آن استفاده کنیم و از تهدید کرونا فرصت بسازیم.

منشی زاده گفت: اجرای برنامه های فرهنگی در فضای مجازی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای سرودهای مجازی، گفت و گو های مجازی و ... از جمله اقداماتی است که در این مدت اجرا شده است و امیدواریم بتوانیم فعالیت های خود را گسترش دهیم.

کد خبر 1050806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha