۱۵خرداد و درس های آن، نقشه راه انتخاب درست در سال ۱۴۰۰ است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۱۵خرداد و درس های آن، نقشه راه انتخاب درست در سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،جلسه برگزاری مراسم 14و 15خرداد شهرستان ورامین پیش از ظهر امروز برگزار شد.


حجت الاسلام سید محسن محمودی در این جلسه با اشاره به شرایط کرونایی کشور گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی امید داریم بتوانیم برنامه های 14 و 15خرداد را که مبدا حرکت انقلاب و غروب عمر با برکت حضرت امام(ره) به آن گره خورده است را با کمیت و کیفیت بهتری برگزار کنیم.


وی با اشاره به پیوند خوردن جریان 15خرداد به دشت ورامین افزود: پانزده خرداد و تاثیر بزرگی که مردم ورامین و شهرهای اطراف در این روز داشتند به هم گره خورده است و ۱۵ خرداد با نام ورامین عجین شده است که این واقعه و شهدای بزرگ آن به تاریخ بزرگ این دیار تبدیل شده است.


محمودی خلاء نبود برنامه میدانی را بسیار تاثیر گذار برای مخاطبین دانست و تصریح کرد: امیداریم در آینده و با توجه به پیش بینی ها برنامه میدانی محدود برگزار کنیم و از این جهت بسیاری از کارها با همکاری ادارات و مکمل برگزاری مراسم انجام خواهند شد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین ادامه داد: در مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای اولین بار فرمایشات ۲۲۰ شخصیت برای 15خرداد ورامین تبدیل به عکس نوشته شده است که برای ایام خرداد در فضای مجازی و حقیقی منعکس خواهد شد.و در این خصوص نگاه ما به ثبت تاریخ بوده است و به جریان فکری خاصی توجه نشده است.


وی برپایی نمایشگاه آثار و اسناد 15خرداد، یادواره های شهدا، فضا سازی فرهنگی و تبلیغی ویژه ایام خرداد،  برگزاری مسابقات فرهنگی و استفاده ویژه از فضای شاد برای دانش آموزان را از جمله برنامه های پیش بینی شده ایام خرداد دانست.


حجت الاسلام محمودی با اشاره به ضعف در ارائه کارهای هنری در رویدادهای انقلابی گفت:در ارائه آثار هنری در بحث ۱۵ خرداد ضعیف عمل کرده ایم در صورتی که آثار هنری است که ماندگار خواهد ماند.


عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران اظهار داشت: شهدای ۱۵ خرداد و خون شهداانقلاب را بیمه کرده است، انقلاب اسلامی نقص ندارد هر چه است از عملکردها است که بعضی ها را به انقلاب اسلامی بدبین کرده است و مردم بدانند در انتخاب خود اگر دقت نکنند وضع به همین منوال خواهد بود و 15خرداد و درس های آن نقشه راه انتخاب درست در سال ۱۴۰۰خواهد بود.


وی افزود: بعضی ها با القا لفظ برگزاری رفراندم، مردم را میخواهند گول بزنند در صورتی که هیچ نظامی در دنیا، برای اصل وجود خود چنین طرحی را ارائه نمی کند!


محمودی در پایان گفت: در شهر وقتی از جوانان سوال می شود که فلان هنرپیشه و فوتبالیست را می شناسد جواب ها مثبت است  اما از شناخت شهدای منطقه خود عاجز هستند که بخشی از این نقیصه به خود ما منعطف است که  فرهنگ سازی نکرده ایم.

کد خبر 1050830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha