تداوم رزمایش کمک مومنانه گلوگاه در ماه مبارک رمضان

یوسفی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال هم شاهد تداوم رزمایش کمک مومنانه گلوگاه هستیم تا همگی با کمک هم برای رفع مشکلات گام برداریم.

«سیدحسن یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: سپاه در سال گذشته در ماموریت‌هایی که در بحران‌ها و مقابله با کرونا بر عهده داشت با ارائه خدمات مختلف سربلند بیرون آمد و خدمات فراوانی به مردم ارائه شد و این کمک رسانی همچنان در سال جدید ادامه دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: بصیرت افزایی و عمق بخشی به آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهادینه کردن ارزش های نظام در بین نسل جدید مهمترین ماموریتی است که سپاه برعهده دارد و در این بخش با تمام توان پای کار ارزش های انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه خدمات جهادی و شبانه روزی بسیجیان و نیروهای سپاه برای خدمت رسانی به مردم در دوران شیوع کرونا از سال گدشته تاکنون بر کسی پوشیده نیست؛ تصریح کرد: در کنار بصیرت افزایی و اطلاع رسانی، کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و تلاش برای مقابله با ویروس منحوس کرونا از تلاش های مستمر سپاه و بسیجیان بوده و هست.

 

یوسفی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال هم شاهد تداوم رزمایش کمک مومنانه گلوگاه هستیم تا همگی با کمک هم برای رفع مشکلات گام برداریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: سپاه در اجرای اقدام مومنانه و دستگیری از نیازمندان همواره پای کار بوده و تلاش داریم تا با کمک مردم و خیران با استمرار نهضت دوستانه و کمک مومنانه تا پایان بحران کرونا در کنار مردم باشد.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه سپاه همواره حامی حق و حقوق مردم و در کنار مردم است و به شدت با هر نوع ناآرامی برخورد می کند؛ خاطر نشان کرد: کمبود روغن در ماههای گذشته به یک معضل جدی برای مردم تبدیل شده بود و در کنار تولیدات کم کارخانجات برخی از افراد هم به احتکار این ماده خوراکی پرداختند.

 

یوسفی افزود: برابر گزارش های واصله و رصد اطلاعتی دقیق پاسداران گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه گلوگاه 2 انبار احتکار محصولا غذایی(روغن مایع)  در شهرستان گلوگاه به ارزش 700 میلیون ریال شناسایی، کشف و ضبط شد.


 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه یادآور شد: طی هماهنگی با مقام قضائی شهرستان و ادارات ذیربط این اقلام کشف شده با قیمت مصوب وارد چرخه توزیع بازار خواهد شد.

کد خبر 1050881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha