۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: در قالب طرح احسان رمضان ۹ هزار بسته معیشتی به نیازمندان و اقشار ‌آسیب دیده از کرونا در استان اهدا می شود.

«سید مجتبی موسوی» در گفتگوی با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به اجرای طرح احسان رمضان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش ۹ هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۴۰۰ هزار تومان بین مردم مناطق کمتر برخوردار استان توزیع می‌شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی در ادامه مجموع ارزش ر ریالی این بسته های معیشتی را ۳۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: هر یک از این بسته‌ها شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب، برنج و حبوبات است.

 

وی با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در استان از طریق گروه‌های جهادی و کانون‌های مساجد انجام می شود، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان جنوبی تلاش گسترده‌ای به منظور توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی در سطح استان داشته است.

 

موسوی بیان کرد: در این مدت طی هفت مرحله برگزاری رزمایش همدلی و همچنین طرح احسان رمضان در سطح استان خراسان جنوبی ۷۲ هزار بسته معیشتی و ۱۲۰ تن سبد پروتئینی(گوشت مرغ) در بین نیازمندان توزیع شده است.

کد خبر 1050888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha