۵۲۰ شرکت‌ دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند/ اعطای تسهیلات ویژه به شرکت‌های دانش بنیان

رسولیان با اشاره به اینکه ۵۲۰ شرکت‌ دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند از اعطای تسهیلات ویژه به شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در شهرک‌های صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، علی رسولیان، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در برنامه گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما درباره رونق تولید و تلاش برای رفع موانع به نامگذاری سال جاری با عنوان «سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» اشاره کرد و گفت: هزار و ۲۱۵ شرکت و واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی شناسایی شده‌اند که قابلیت تبدیل به شرکت‌های دانش بنیان را دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۲۰ شرکت‌ دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند، گفت: پیش‌بینی شده است امسال شرکت‌های دانش بنیان از ۱۰ درصد تخفیف خرید زمین در شهرک‌های صنعتی بهره‌مند شوند.

 

رسولیان با اشاره به اینکه اقساط حق بهره‌برداری از زمین برای شرکت‌های دانش بنیان ۴۲ ماه درنظر گرفته شده است، گفت:  همچنین شرکت‌ها دانش بنیان می‌توانند بدون شرکت در مزایده و با اولویت اول زمین را دریافت کنند.

 

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تصریح کرد: اعطای تسهیلات به شرکت‌‌های دانش بنیان از ابتدای امسال عملیاتی شده است.

کد خبر 1050916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha