۵۵۰۰ پرس غذای گرم بین مددجویان صومعه‌سرا توزیع شد

ملک‌دوست گفت: در راستای اجرای طرح اطعام مهدوی از اول ماه مبارک رمضان تا کنون پنج هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۱۶۵ میلیون تومان بین نیازمندان و مددجویان صومعه‌سرا توزیع شده است.

«محمدی ملک‌دوست» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: کمیته امداد براساس تکالیف ذاتی خود در زمینه ترویج فرهنگ خیر و احسان و تعامل با خیران، موسسات خیریه و گروه‌های جهادی، ضمن پیوستن به پویش ملی ایران همدل، طرح اطعام مهدوی را با هدف اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان آغاز کرد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا افزود: در راستای اجرای این پویش از اول ماه مبارک رمضان تا کنون پنج هزار و 500 پرس غذای گرم به ارزش 165 میلیون تومان، نزدیک به 800 پرس افطاری ساده به ارزش هشت میلیون تومان و 270 بسته سبد کالا به ارزش یکصد میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه در مجموع در طرح اطعام مهدوی بالغ بر 270 میلیون تومان هزینه شده است گفت: این طرح با همکاری   خیرین، موسسه‌های خیریه، مراکز نیکوکاری، شورای زکات روستاها، گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی انجام شده است.

 

 

ملک‌دوست تصریح کرد: در تداوم این کار خداپسندانه امروز ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط همکاران ساعی اداره صومعه‌سرا ومراکز نیکوکاری و خیرین شهرستان به مددجویان و سایر نیازمندان تقدیم شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه تمامی مراحل کمک به نیازمندان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، در تهیه و پخت غذای گرم تمامی دستور العمل‌های بهداشتی به دقت رعایت می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین اداره کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح شهرستان آماده جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی بین اقشار نیازمند هستند.

 

کد خبر 1050918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha