تربیت متخصصین دینی و فارغ التحصیلان از اهداف دانشگاه مذاهب اسلامی است

آخوند خوجملی گفت: از اهداف بلند دانشگاه مذاهب اسلامی تربیت متخصصین دینی و فارغ التحصیلان برای خارج از کشور و امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آخوند «ابوبکر خوجملی» در آئین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی واحد گنبدکاووس گفت: از اهداف اولیه و ضروری دانشگاه مذاهب ایجاد الفت و وحدت است.

 

امام جمعه اهل سنت نگین شهر افزود: امروز به برکت نظام و به برکت وجود حضرت آیت الله نور مفیدی، استان گلستان الگوی وحدت در کشور است و همه در این استان در راستای وحدت و همدلی که از آرمان های امام راحل است، تلاش و کوشش می کنند.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه مذاهب واحد گنبد کاووس در ابتدای فعالیت خود با 60 دانشجو کار خود را آغاز کرد، گفت: از اهداف بلند دانشگاه مذاهب تربیت متخصصین دینی و فارغ التحصیلان برای خارج از کشور و امت اسلامی است.

 

آخوند خوجملی، برطرف کردن دغدغه معیشتی و آسان کردن ورود دانشجویان به دانشگاه را از موارد جذب بیشتر دانشجو در این دانشگاه بیان کرد و افزود: لازم است تفاهم نامه ای با حج و زیارت به امضا برسد تا فارغ التحصیلان این دانشگاه در روحانیون کاروان های حج و مسائل مربوط به آن در اولویت باشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه گنبد کاووس نیز در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر و تشکر و تبریک ماه مبارک رمضان گفت: تدوین سرفصل های درسی لازمه موفقیت این دانشگاه است و تلاش مضاعف برای تهیه متون خوب و قوی برای جهت دهی افکار و اهداف و برنامه های دانشگاه لازم است.

 

 

کد خبر 1050961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha