دست فروشان هسته مرکزی شهر ساماندهی می شوند

صالحی از ساماندهی دست فروشان هسته مرکزی شهر خبر داد و گفت: ۲ نقطه از شهر مشخص شده که دست فروشان به آنجا جهت رفع ازدحام و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا منتقل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید مجید صالحی» ظهر امروز (دوشنبه ۶ اردیبهشت) در ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا شهرستان اهواز، با بیان اینکه آمار کرونا در برخی از شهرستان های خوزستان کاهش پیدا کرده است اظهار کرد: به علت اینکه شهرستان های اطراف زمان بیماری به مرکز استان مراجعه می کنند باعث شده تا آمار مبتلایان اهواز هم افزایش پیدا کند.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز با اشاره به مصوبات ستاد استانی کرونا افزود: فعالیت گروه شغلی یک در شهرهای قرمز تا ساعت ۲۳ است که این مصوبه در اهواز هم اجرا می شود‌ و سازمان صمت و تعزیرات پیگیر این مصوبه خواهند شد؛ البته تیم بازرسی روزانه گزارشات خود را به ما ارسال می کنند.

 

وی تصریح کرد: دیگر مصوبه ستاد استانی، برداشته شدن ممنوعیت تردد در ساعت ۲۳ تا ۳ صبح است که مصوبه شهرستانی هم خواهد بود و جریمه ای در این ساعات اعمال نخواهد شد.

 

صالحی از ساماندهی دست فروشان هسته مرکزی شهر خبر داد و اضافه کرد: ۲ نقطه از شهر در نظر گرفته شده تا این دست فروشان به آنجا منتقل شوند این مصوبه در راستای رفع ازدحام و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است.

 

وی یاد آور شد: زمان اجرای این مصوبه مشخص نیست اما شهرداری با هماهنگی فرمانداری  در خصوص اجرا تصمیم گیری خواهد کرد.

 

کد خبر 1050992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha