بزرگان و ریش سفیدان طوایف در کنترل بیماری کرونا کمک کنند

فرهمندپور با اشاره به شرایط بحرانی کرونا در شهرستان دزفول گفت: ریش‌سفیدان، سران و بزرگان طوایف در کنترل بیماری کرونا کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» امروز (دوشنبه ۶ اردیبهشت) در نشست با سران عشایر، متنفذین، طوایف، سادات و بزرگان شهرستان دزفول که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان اظهار کرد: برگزاری مراسم تشییع و ختم یکی از چالش‌های این شهرستان برای مقابله با کرونا است و متاسفانه افراد زیادی در این مراسم ها به کرونا مبتلا می‌شوند و شرکت در این مراسم ها از عوامل اصلی شیوع این ویروس است.

 

فرماندار ویژه دزفول برگزاری مراسم جشن عروسی را نیز از عوامل دیگر شیوع کرونا عنوان کرد و‌ افزود: در یک مراسم عروسی ۳۹ نفر به کرونا مبتلا و تعدادی از آنها کارشان به بیمارستان کشیده شده است لذا هر جا مراسم عروسی برگزار شود و به تذکر ما توجه نکنند برق آن منطقه قطع و با عوامل برخورد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه کرونا فصل‌های مختلفی در دزفول داشته است اضافه کرد: در دوره قبلی بیماری که ریه‌اش درگیر می‌شد یک هفته زمان برای مداوا داشت ولی بعد از این دوره با ورود ویروس انگلیسی مواردی داشتیم که بیمار ظرف مدت ۲۴ ساعت ریه‌اش درگیر شده و فوت کرده است.

 

فرهمند پور نقش سران، ریش‌سفیدان و بزرگان طوایف  و افراد معتمد در کنترل بیماری کرونا را مهم و تاثیر گذار دانست و تصریح کرد: شهرستان دزفول دوران سختی نظیر دفاع مقدس را با همدلی و وحدت تمام گروه‌ها و طوایف را با افتخار پشت سر گذاشته و امروز نیز که شهرستان دزفول در وضعیت مناسبی نیست  همه باید دست در دست هم دهیم تا از این شرایط عبور کنیم.

 

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه عید فطر، افطاری‌ها و انتخابات را در پیش داریم از بزرگان و متنفذین انتظار داریم همکاری لازم را برای کنترل کرونا داشته باشند چراکه مردم حرف آنها را بهتر گوش می‌دهند و تاثیرگذاری زیادی در جامعه دارند.

 

فرماندار ویژه دزفول در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نیز عنوان کرد: انتخابات به منزله یک مدال عزتمند برای نظام است و هرچه باشکوه تر برگزار شود خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

 

وی در ادامه با اشاره به شرایط ویژه منطقه خاطر نشان کرد: شاید کشور ما فراز و نشیب‌هایی داشته باشد اما همواره سربلند و پرچم ما بالا بوده است.

 

فرهمندپور حضور پرشور مردم در انتخابات را برای سربلندی نظام ضروری دانست و یاد آور شد: مردم شهرستان دزفول نیز در این عرصه حضور پرشوری خواهند داشت.

 

کد خبر 1051026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha