برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری "فجر" در ساوه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه از برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری " فجر" به مناسبت گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهر خبرداد.

علی شعبانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه به خبرنگار شبستان در اراک گفت: این نمایشگاه روز گذشته با حضور امام جمعه محترم و جمعی از مسئولان و هنرمندان شهرستان در محل فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه افتتاح شد.


وی افزود: در این نمایشگاه تعداد 12 هزار جلد کتاب در دو هزار و 500 عنوان با موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، مذهبی، پزشکی، کودک و نوجوان و تاریخی در معرض دید عموم قرار گرفته است.


شعبانی با بیان اینکه نمایشگاه مطبوعات در روز شمار انقلاب اسلامی و نمایشگاه آثار خوشنویسی از دیگر بخش های این نمایشگاه است، اضافه کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز صبح و عصر برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.


وی در ادامه از گشایش نمایشگاه خوشنویسی فجر شهرستان ساوه خبر داد و گفت:‌ به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، یک نمایشگاه خوشنویسی با عنوان "فجر" امروز در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گشایش می یابد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه ادامه داد: در این نمایشگاه 30 اثر خوشنویسی از هنرمندان شهرستان ساوه در معرض دید عموم قرار گرفته است.


وی اضافه کرد: آثار ارایه شده در این نمایشگاه شامل آثار سنتی، با خطوط نستعلیق و نوین در خصوص دهه فجر انقلاب است.


شعبانی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی بیشتر افراد جامعه با آثار هنرمندان به مدت یک هفته صبح و عصر پذیرای علاقه مندان است.


پایان پیام/

کد خبر 105103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha