مدرسه علمیه الغدیر برای سال تحصیلی جدید طلبه خواهر می پذیرد

مدیر حوزه علمیه الغدیر گفت: مدرسه علمیه الغدیر برای سال تحصیلی جدید در مقطع سطح دو از میان متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل علوم حوزوی طلبه خواهر می پذیرد.

عترت السادات خاموشی مدیر و موسس مدرسه علمیه الغدیر، در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، از پذیرش طلبه در سال تحصیلی 1400_99 در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه الغدیر برای سال تحصیلی جدید در مقطع سطح دو از میان متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل علوم حوزوی طلبه خواهر می پذیرد.

وی در خصوص برنامه های آموزشی و پيشرفت تحصيلي طلاب گفت: در همین راستا برنامه هایی با توجه به اقتضائات مكانی و محلی حوزه برنامه ريزی شده كه طلاب محترم طی پنج سال اين دروس را بگذرانند.

مدیر حوزه علمیه غدیر درباره فعالیت های واحد پژوهش، ابراز کرد: در این زمینه برای عموم طلاب و فارغ التحصیلان برگزاری سلسله كارگاه های پژوهشی، قرآنب ونهج البلاغه خواهيم داشت كه ان شاء الله از تیرماه آغاز خواهد شد.

خاموشی ادامه داد: همچنین برگزاری نشست ها و کرسی های آزاد اندیشی، همایش های علمی، برگزاری دوره های مهارت افزایی تحقیق و پژوهش و تشکیل کانون های پژوهشی در زمینه های موضوعات مختلف نیز از جمله اقدامات این حوزه علمیه است.

موسس مدرسه علمیه الغدیر با اشاره به شرایط کرونا و فعالیت های واحد فرهنگی به صورت مجازی و آنلاین، اظهار کرد: همانگونه که تا کنون و در این شرایط به صورت آنلاین نشست هایی برگزار کردیم و طلاب را در عرصه بصیرت افزایی و معارف فرهنگی رها نکرده ایم از این پس نیز نشست ها و سخنرانيهای بصيرتی پيرامون مسائل سياسي روز و روشنگری برای عموم طلاب و فارغ التحصيلان با موضوع انتخابات خواهيم داشت.

وی در مورد فعالیت های واحد رایانه، گفت: طلاب در این واحد می توانند از مجموعه نرم افزارهای تخصصی علمی_پژوهشی به صورت امانی استفاده کنند و همچنین برگزاری دوره های آموزشی وبلاگ نویسی، مبانی کامپیوتر و غیره از جمله فعالیت های این واحد به شمار می رود، لازم به ذکر است طلاب می توانند از مجموعه کامل نرم افزارهای پژوهشی این واحد جهت تحقیق و مقاله نویسی استفاده کنند.

خاموشی در رابطه با کتابخانه مدرسه علمیه الغدیر بیان داشت: کتابخانه مدرسه علمیه الغدیر از سال 1379 هجری شمسی با تاسیس مدرسه و با هدف گردآوری، حفاظت، سازماندهی و اشاعه اطلاعات مربوط به آثار مکتوب(خطی و چاپی) آغاز به کار کرد و این مجموعه تا کنون دارای تعداد بیش از 9 هزار جلد کتاب در موضوعات تفسیری، حدیثی، تاریخی، داستانی، روانشناسی و غیره است.

یادآور می شود، متقاضیان ثبت نام در مدرسه علمیه الغدیر خواهران تهران می توانند از تاریخ 25 بهمن ماه لغایت 31 اردیبهشت ماه برای ثبت نام، به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کرده یا به صورت حضوری به مدرسه علمیه الغدیر به نشانی خیابان 17 شهریور، خیابان عبدالرضا شیرازی، کوچه عبدالرضا نعمت، کوچه پارس، پلاک 15 با تلفن 33129312 و 33128312 مراجعه کنند.

کد خبر 1051032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha