کادر بهداشت و درمان از جان خود برای تضمین سلامت جامعه می‌گذرند

معتمدیان با بیان اینکه خدمات ارزشمند کادر درمان در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود و همه مردم قدردان آنان هستند، گفت:شاهد هستیم که کادر بهداشت و درمان داوطلبانه در جبهه مقابله با کرونا می‌جنگند و از جان خود برای تضمین سلامت جامعه می‌گذرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدصادق معتمدیان» عصر(۶ اردیبهشت)در مراسم تقدیر از برگزیدگان مدافع سلامت استان که در محل استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع سلامت اظهار کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور، هر چند مردم با سختی‌ها و محدودیت‌های زیادی مواجه شدند اما بیشترین فشار بر روی کادر بهداشت و درمان بوده است.

 

استاندار خراسان رضوی ضمن تبریک هفته سلامت خطاب به مدافعان سلامت، گفت: خدمات ارزشمند شما در تاریخ کشور و اذهان مردم ماندگار خواهد بود و همه مردم قدردان زحمات ایثارگرانه کادرهای بهداشتی و درمانی هستند.

 

وی وضعیت بیمارستان‌های کشور را تداعی‌گر ایام دفاع مقدس دانست و افزود: شاهد هستیم که کادر بهداشت و درمان داوطلبانه در جبهه مقابله با کرونا می‌جنگند و از جان خود برای تضمین سلامت جامعه می‌گذرند.

 

معتمدیان افزود: در دوران دفاع مقدس بخش عمده‌ای از بار جنگ بر عهده سربازان خط مقدم بود و امروز هم پرستاران و کادر درمان در خط مقدم جنگ برابر ویروس منحوس کرونا حضور دارند.

 

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: در چهل سال گذشته علی‌رغم تحریم نگاه عدالت محور در حوزه سلامت در کشور وجود داشته است و شاهد افزایش تخت‌های بیمارستانی بوده‌ایم.

کد خبر 1051100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha