۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان زنجان اجرا می شود

حجت الاسلام بیگدلی از برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی به شکل حضوری و مجازی در استان زنجان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته عقیدتی - سیاسی در سپاه و بسیج، اظهار کرد: سپاه به عنوان ارگان مکتبی و انقلابی، وابسته به مباحث قرآنی و اعتقادی است.

 

حجت الاسلام حسن بیگدلی با بیان اینکه خدمت به نظام اسلامی اساس تشکیل سپاه است، گفت: حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، عرصه سازندگی و خارج از مرزها برای دفاع از حرم ائمه اطهار(ع) از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

وی از برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی در استان زنجان خبرداد و گفت: این برنامه های در قالب آموزش‌های بصیرتی و معنوی و به صورت حضوری و مجازی اجرا می شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: نمایشگاه شهید مطهری در فضای مجازی و به صورت حضوری برگزار و مسابقات مقاله نویسی، شعر داستان و برنامه های ترویجی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 

حجت‌الاسلام بیگدلی از برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و تجلیل و تقدیر از اساتید، مربیان برتر، فرمانده و مربی برتر، مدیران عقیدتی و مراکز آموزشی تکریم و تقدیر از فراگیران را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: مسابقه اصول و ویژگی‌های مکتب سردار شهید سلیمانی و نقش فرماندهان و سرداران استان زنجان در دفاع مقدس در قالب یادواره شهدای پاسدار بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای علما و طلاب در استان زنجان به عنوان یکی از برنامه‌های کنگره 3535 شهید استان زنجان، ادامه داد: سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته معلم از سوی بسیج کارگری، دانش‌آموزی، فرهنگی، دانشجویی، طلاب و روحانیون و معاونت عقیدتی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1051133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha