توزیع بیش از ۴۰۰ پرس غذای گرم در روستاهای مال ملا و تل گنجگه، مال ملا سفلی

بیش از ۴۰۰ پرس غذای گرم به همت گروه جهادی شهید مطهری روستای مال ملا و با حمایت کمیته امداد امام (ره) و سپاه ناحیه لنده در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سلیمان ربانی» امروز (۷ اردیبهشت) در این زمینه، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان و به همت گروه جهادی پایگاه شهید مطهری کمک های خوبی در بحث توزیع بسته های غذایی در سطح روستاهای بخش مرکزی در ایام نوروز با همکاری بنیاد علوی داشتیم.

 

مسئول گروه جهادی شهید مطهری پایگاه روستای مال ملا گفت: در ادامه برپایی «رزمایش مواسات و همدلی» گروه جهادی پایگاه شهید مطهری روستای مال ملا با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه ناحیه لنده بیش از ۴۰۰ پرس غذای گرم را در روستاهای مال ملا و تل گنجگه، مال ملا سفلی توزیع کردند.

 

«امیر محمود بصیری» هم گفت: این سومین سری از پخت و توزیع غذای گرم در سطح شهرستان بوده که با همکاری سپاه و گروه های جهادی بسیج در سطح روستاها در حال انجام است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده گفت: در ماه مبارک رمضان خیرین و نیکوکاران نیز کمک های خوبی جهت تامین و پخت غذای گرم برای نیازمندان داشتند.

کد خبر 1051154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha