پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۹۰ درصدی سه پاسگاه پلیس راه در محورهای ارتباطی استان

برقی گفت: سه پاسگاه پلیس راه در محورهای ارتباطی استان با پیشرفت میانگین بالای ۹۰ درصد در راستای افزایش ایمنی ترددهای جاده ای در حال ساخت است.

«بهزاد برقی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: احداث پاسگاه پلیس راه شاهین دژ - تکاب با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی و با مبلغ کل قرارداد ۳۲ میلیارد ریال در مساحت عرضه ۴۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۵۷۳ متر مربع ساخته و در مرحله تحویل موقت است.

معاون فنی و  روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در خصوص احداث ساختمان اصلی، جانبی و محوطه سازی قرارگاه پلیس راه استان آذربایجان غربی نیز  گفت: مبلغ قرارداد این پروژه ۴۰ میلیارد ریال است که پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۳۱ درصد در حال انجام است.

 برقی افزود : ساختمان اصلی قرارگاه پلیس راه استان در سه طبقه اسکلت فلزی و به مساحت افزون بر ۸۹۲ مترمربع و ساختمان جانبی در دو طبقه اسکلت فلزی و به مساحت نزدیک به ۲۶۳ متر مربع و اجرای محوطه سازی به مساحت دو هزار و ۴۵۵ متر مربع که مهمترین سازه ها و پروژه ها در آن شامل اجرای جداول محوطه به طول ۶۷۰ متر، اجرای منهولهای برق ۱۶ عدد ، اجرای فضای سبز به مقدار ۳۲۲ متر مربع ، اجرای کف پوش بتنی به مقدار ۹۲۲ متر مربع و اجرای درب ورودی و حفاظ نرده روی دیوار به طول نزدیک به ۲۴۰ متر است.

این  مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به  احداث پاسگاه پلیس راه ارومیه - سلماس، تصریح کرد: ساختمان و محوطه سازی این  پاسگاه با مبلغ قرارداد بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال  و پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد انجام میشود که ساختمان اصلی آن در دو طبقه اسکلت فلزی شامل طبقه همکف به متراژ ۲۴۴ متر مربع و طبقه اول به متراژ ۱۹۹ مترمربع و اجرای جداول محوطه بطول ۹۸ متر و اجرای کف پوش بتنی به مقدار ۲۲۷ مترمربع است.

کد خبر 1051168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha