جوایز جشنواره «رهوا» با توجه به استقبال گسترده دانشجویان افزایش یافت

حجت الاسلام طباطبایی گفت: با توجه به استقبال خوب دانشجویان از این جشنواره و در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع)، ۱۰۰ میلیون ریال به میزان جوایز اضافه شد که به قید قرعه به ۲۵ نفر از تمامی شرکت کنندگان بدون در نظر گرفتن میزان امتیازشان، تعلق می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد حجت الاسلام «سیدمحمود طباطبایی» امروز(۷ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران افزود: در هر یک از ۲۷ رشته جشنواره، سه برنده ۴ تا ۱۲ میلیون ریالی طبق نظر هیأت داوران مشخص می شوند؛ افزون بر این به نام امام هشتم(ع) هشت برنده ۷ میلیون ریالی نیز توسط مخاطبان انتخاب خواهند شد که به این ترتیب مجموع برندگان جشنواره به ۱۱۴ نفر می رسد.

 

رئیس دبیرخانه جشنواره رهوا با اشاره به اینکه از بهمن ماه ۹۹ تاکنون بیش از ۲ هزار دانشجو از سراسر استان در جشنواره رهوا شرکت کرده اند، پیش بینی کرد با توجه به تنوع رشته ها و موضوعات جشنواره که چالش ها و دغدغه های روز دانشجویان را پوشش می دهد، تعداد شرکت کنندگان همچنان افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه به دلیل درخواست های مکرر دانشجویانی که تاکنون موفق به شرکت در جشنواره نشده اند، تا اطلاع ثانوی امکان ثبت نام فراهم خواهد بود، افزود:شرکت کنندگان در بخش های آموزشی و پژوهشی جشنواره که بیش از ۶۰درصد امتیاز رشته موردنظرشان را کسب کنند، معادل ۲ نمره امتیاز برای دروس معارف خود دریافت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام طباطبایی اظهارکرد: جشنواره رهوا تا ۱۸ اردیبهشت ماه جاری در پنج قالب ادبی هنری، آموزشی، فناوری، پژوهشی، ایده پردازی و تجربه نگاری با ۲۷ رشته متنوع ویژه دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی و دانش آموختگانی که یک سال از اتمام تحصیلشان می گذرد، در حال برگزاری است.

 

رئیس دبیرخانه جشنواره رهوا تاکید کرد:علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت www.rahvaa.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره های ۰۵۱۳۷۱۲۳۹۸۵، ۰۵۱۳۸۴۵۱۵۲۷ و ۰۹۱۵۷۵۸۳۶۰۴ تماس بگیرند.

 

وی گفت: با توجه به استقبال خوب دانشجویان از این جشنواره و در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع)، 100 میلیون ریال به میزان جوایز اضافه شد که به قید قرعه به 25 نفر از تمامی شرکت کنندگان بدون در نظر گرفتن میزان امتیازشان، تعلق می گیرد.

کد خبر 1051207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha