کانون «بقیه الله (عج) خفر میزبان مومنان در جشن میلاد حضرت امام حسن (ع)

فاخری از برگزاری آیین جشن سالروز میلاد کریم اهل بیت (ع) با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج) خفر خبر داد.

«محمد باقر فاخری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک سالروز میلاد سومین گوهر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: به همین مناسبت آیین جشن و سرور به همت کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر افزود: این کانون در آستانه ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی خود را برای برگزاری ویژه برنامه های این ایام انجام داده و برگزاری جشن میلاد حضرت امام حسن (ع) نیز در این برنامه ها گنجانده شده است.

 

وی با اشاره به برنامه های تدوین شده برای برگزاری این جشن با شکوه حضرت کریم اهلبیت (ع) در نیمه رمضان، بیان کرد: سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای مسابقه، اهدای جایزه و نورافشانی از برنامه های این آیین جشن و سرور است.

 

فاخری به زمان برگزاری این برنامه جشن و سرور اشاره کرد و اظهار داشت: آیین جشن سالروز میلاد کریم اهلبیت (ع) در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر، روز سه شنبه از ساعت 21 و 30 دقیقه برگزار می شود.

 

وی با دعوت از شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در این محفل جشن و سرور، رعایت دستورالعمل های بهداشتی با استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و... را مورد تاکید و توصیه قرار داد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» خفر همچنین با اشاره به ابرنامه های ماه رمضان در این کانون عنوان کرد: اقامه نماز جماعت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در طول ماه رمضان است.

 

فاخری بیان کرد: سخنرانی مذهبی، قرائت یک جزء قرآن کریم و تفسیر کلام الله از دیگر برنامه هایی است که در طول ماه رمضان در این کانون فرهنگی و هنری در حال انجام شدن است.

 

وی با اشاره بر اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا، در برنامه های این کانون فرهنگی و هنری مورد تاکید است، عنوان کرد: تمام برنامه های کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» خفر در فضای باز و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می شود.

کد خبر 1051210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha