« پویش سخن» با هدف شکست محاصره تبلیغاتی دشمن با محوریت بانوان راهبردی در فضای مجازی است

اکبری با اعلام خبر برپایی جشنواره ملی « حرف آورد» گفت: « پویش سخن» با هدف شکست محاصره تبلیغاتی دشمن با محوریت بانوان راهبردی در فضای مجازی است.

« لیلا اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی طرح پویش سخن در البرز که به صورت یک جشنواره ملی برگزار می شود گفت: « پویش سخن» با هدف شکست محاصره تبلیغاتی دشمن با محوریت بانوان راهبردی در فضای مجازی است.

 

کارشناس امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: پویش سخن با هدف شکست محاصره تبلیغاتی دشمن به دست بانوان صاحب سخن از طریق تواصی به صبر و حق ( حرف خوب ) در قالب یک جشنواره تحت عنوان جشنواره حرف آورد برگزار می شود.

 

به گفته وی، هدف این جشنواره در واقع به چالش کشیدن امر سخنوری و گشودن زبان مردم در تعاملات و روابط اجتماعی در محیط های مختلف و دعوت از بانوان دغدغه مندی که بالقوه حرفی برای گفتن دارند و منتها بنا به دلایلی از بیان سخن پرهیز دارند، فضای انگیزشی فراهم می شود.

 

وی ادامه داد: در این طرح بانوان به سخن می آیند و افرادی بالقوه توانمندی لازم را دارند توانمند و فعال می شوند؛ این بانوان می‌توانند از هر چیزی که ایجاد امید می کند از ظرفیت هاشون از داشته ها پیشرفت هاشون اگر تولیدی داشتند از تولیدها و حتی سخن های پند آموزی که در جامعه داشتند و هر موضوعی که ایجاد ارزش می کند سخن بگویند و در واقع ارائه اثر کند.

 

وی بیان کرد: در این جشنواره حرف آورد علاوه بر اینکه بانوان فعال می توانند ایجاد اثر کنند، می توانند دیگران رو هم به این کنش دعوت کنند و با ایجاد کلیپ و ضبط فیلم می توانند دیگران را هم تشویق به این زنجیره تواصی کنند یعنی هم خودشون کنش مند خواهند بود و هم اطرافیانشان.

 

اکبری بیان کرد: در واقع با دعوت به تواصی به فرمایش رهبرمعظم انقلاب در مورد تواصی و دعوت به حق لبیک می فرمایند، بحث تواصی به صورت جدی مطرح کردند و این اواخر هم به آن تاکید داشتند اینکه دشمن محاصره تبلیغاتی راه انداخته حقایق انقلاب را وارونه جلوه می‌دهد و این محاصره تبلیغاتی برامون صدماتی زده و هزینه‌های زیادی برای آن داده شده است و این ناشی از این هستش که حقایق به درستی به دست مردم نمی رسد و این محاصره تبلیغاتی باید به یک روش درست شکسته بشه این روش میتواند با ایجاد گفتمان سازی در بین اقشار مذهبی صودت بگیرد.

 

وی ادامه داد: باز هم تاکید می کنم که در مسیر تواصی و این پویش خواهران فعال می‌توانند خودشون محصولی را بفرستند یا دیگران را دعوت به اثرگذاری کنند و دعوت به فعالیت و شکستن سکوت و محاصره کنند و ظرف مشترکی هم در نظر گرفته شده که این ظرف مشترک میدان فضای مجازی است و این برنامه و حرکت از طریق مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی در استان صورت می گیرد از مبلغات شاخص گرفته از بانوان فعال حوزه زنان و خانواده بانوان فعال قرآنی اساتید حوزه و دانشگاه بانوان بسیج جامعه زنان بسیج دانشجویی بانوان فعال فضای مجازی از دانش آموزان دختر بانوان فعال محلات استان در واقع تمام اقشاری که دغدغه مند هستند و ظرفیت‌های را دارند و در مسیر تواصی گام بر می دارند مورد هدف ما هست.

 

اکبری تصریح کرد: بسیاری از بانوان و بنا به تکلیفی که احساس می‌کنند و آن دغدغه ای که دارند می خواهند اقدام موثر تو این زمینه انجام دهند و محیط اطرافیان اطرافش و دوستانش رو با خودش همراه کنند . پویش حرفآورد این فرصت را فراهم کرده است. 

 

گفتنی است، فراخوان این جشنواره از ۱ اردیبهشت شروع شده و تا ۳۱ خرداد هم ادامه دارد و هر هفته در واقع جوایزی به اثرات برتر که توسط مردم بیشترین لایک و پسند خورده باشه اهدا می شود، دبیرخانه این جشنواره در هر استانی مشخص شده و نحوه آثار به این شکل است که شرکت کننده از طریق تلفن همراه خودش یک اثر رو با هر موضوعی که میتونه ایجاد امید و انگیزه بکنه و هر حرف خوبی رو به شکل ویدئو صوت کلیپ صوتی اینستاکست و پادکست در کمتر از ۳ دقیقه تولید کنند و به دبیرخانه جشنواره به آدرس ایتا @HarfAvardAlbirzو اینستا @HarfAvard-Alborzارسال کند.

 

این اثر می تواند به صورت فردی یا جمعی در محیط‌های عمومی و خانوادگی و یا .... ضبط شود، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خودشون را همراه اطلاعات زیر از قبیل نام نام خانوادگی کد ملی شماره تلفن همراه ایمیل استان محل سکونت و شهرهای شهرستان از طریق صفحات رسمی که خدمتتون اعلام کردم ارسال کنند موضوع اثر هم که تاکید کردم یک موضوع خوب و جذاب و انگیزه بخش باید باشد و اینکه شرکت کننده حرف و سخنی را به زبان بیاورند که انگیزه بخش سایرین باشد تا این زنجیره برای افراد دیگر و سایر بانوان و سایر اقشار فعال از طریق دعوت به تواصی و دعوت به حق و زیبا سخن گفتن انتقال داده شود. در آخر هم اثرات برتر استانی برای مسابقه تلوزیونی تحت همین عنوان حرفاورد که ان شالله اواخر تابستان ساخته خواهد شد دعوت می شوند و هدف از ایحاد مسابقه تلوزیونی اینکه شانیت اجتماعی حاصل کنیم برای این نوع سخن گفتن و کنش گر ساختن بانوان نسبت به محیط اطراف آنان است. 

 

 

کد خبر 1051223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha