بیش از  ۱۶۰۰ نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه گلستان عضو صندوق اعتباری هنر هستند/   ۲۰ هزار هنرمند در گلستان فعالیت می کنند

گلچین گفت: بیش از یک هزار و ۶۷۵ نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه از استان گلستان تاکنون عضو صندوق اعتباری هنر هستند.

«احمد گلچین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بیش از یک هزار و 675 نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه از استان گلستان تاکنون عضو صندوق اعتباری هنر هستند.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: تلاش شده که اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه مدارک خود را در صندوق اعتباری هنر تکمیل کنند و بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

 

گلچین به راه اندازی «سامانه ثبت نام بانک اطلاعاتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه» اشاره کرد و یادآور شد: این سامانه آغازگر یک حرکت جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ضرورت دارد که برای برنامه ریزی یک آمار دقیق و کافی از جامعه فعالان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: تاکنون آمار دقیق و ثبت شده در حوزه های فعالان فرهنگ، هنر و رسانه در سطح استان نداشتیم و بنا شد که زیرساخت های این سامانه ایجاد شود و خوشبختانه این سامانه در روز گذشته رونمایی شد.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان متذکر شد: راه اندازی این سامانه خواسته هنرمندان نیز بوده و پیش بینی ما این است که اکثریت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه وارد این سامانه شوند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

گلجین ابراز داشت: بیش از 20 تا 30 هزار نفر از هنرمندان در استان گلستان فعالیت می کنند که امیدواریم بخش عمده ای از این اعضا وارد این سامانه شده و اطلاعات خود تکمیل کنند.

 

وی افزود: اگر بخواهیم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه آموزشی و یا خدمات رفاهی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ارائه کند نیاز به این است که ظرفیت استان را بشناسیم و براساس آن برنامه ریزی کنیم.

 

کد خبر 1051235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha