دستگاه های استان فارس به نفع یا ضرر کاندیداهای انتخاباتی اقدامی انجام ندهند

رحیمی گفت: دستگاه های استان فارس حق ندارند به نفع یا ضرر کاندیداهای انتخاباتی اقدامی انجام دهند و در صورت مشاهده چنین مواردی با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (سه شنبه 7 اردیبهشت) در شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان فارس با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مدیران استان فارس وظیفه دارند تا عموم مردم را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تشویق کنند.

استاندار فارس افزود: مشارکت مردم در انتخابات موجب افزایش منافع و امنیت ملی می شود و با رفع دغدغه های مردم باید زمینه مشارکت حداکثری آنها در انتخابات را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی فارس باید حداکثر همکاری با ستاد انتخابات استان را داشته باشند و در رفع نیازهای این ستاد شامل تامین نیروی انسانی و ماشین آلات و ... تعامل لازم را داشته باشند.

رحیمی تصریح کرد: دستگاه های استان فارس حق ندارند به نفع یا ضرر کاندیداهای انتخاباتی اقدامی انجام دهند و در صورت مشاهده چنین مواردی با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کاهش بارندگی در فارس بیان کرد: این موضوع، مشکلاتی در تامین آب شرب برای برخی شهرها و روستاهای فارس را در پی خواهد داشت و در حال حاضر یک هزار و 400 شهر و 400 روستا با تنش آبی مواجه شده اند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید اعتباری برای رسیدگی به مخاطرات ناشی از خشکسالی در نظر بگیرد.

استاندار فارس با تاکید طرح های بهداشت و درمان در فارس نیز در این جلسه گفت: طرح های بخش بهداشت و درمان بیمارستان های فسا، جهرم، نی ریز، ارسنجان، رستم، کازرون و مرودشت در حال اتمام است و باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی ادامه داد: لازم است تا روند تسریع در بیمارستان تامین اجتماعی شیراز، بیمارستان 700 تخت خوابی میانرود و چند درمانگاه تامین اجتماعی دیگر نیز مورد توجه قرار بگیرد.
رحیمی همچنین تصریح کرد: در کنار رشد تورم، شاهد رشد خوبی در بودجه استان فارس بوده ایم و تسریع توسعه استان می تواند از طریق صندوق پروژه و بهره گیری از بازار سرمایه فراهم شود.


 

کد خبر 1051339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha