شکست حمله نظامی آمریکا در طبس نماد مقابله با نفوذ است

جوکار با اشاره به شهادت شهید منتظر قائم فرمانده وقت سپاه الغدیر یزد در صحرای طبس و شکست نظامی آمریکا در این روز گفت: شکست حمله نظامی آمریکا در طبس نماد مقابله با نفوذ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمدصالح جوکار در دیدار حاشیه بازدید از سپاه الغدیر استان یزد که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: اعتقاد ما این است که سپاه پاسداران از همان 22 بهمن 57 تشکیل و خدمات آن به انقلاب اسلامی و مردم ایران آغاز شد و فرمان تشکیل آن در دوم اردیبهشت 58 صورت گرفت.

وی تصریح کرد: هر جایی که در طول سال‌های گذشته کمبود، کسری و نقصی بود و حضرت امام و مقام معظم رهبری نسبت به رفع آن دستور می‌دادند سپاه با قدرت حضور پیدا و بالاترین خدمات را ارائه می‌کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی نقش سپاه در دوران دفاع مقدس را بسیار مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: پس از دفاع مقدس هم در دوران سازندگی و در عرصه محرومیت‌زدایی، اقدامات بسیار شگرف و عظیمی توسط سپاه به کشور و مردم انجام شد.

جوکار خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نهادی است که علی رغم تمام توطئه‌هایی که دشمنان داشتند، توانسته هر دوره و مقاطع زمانی علاوه بر اینکه با این توطئه‌ها مقابله کرده، توانسته سرمایه‌های اجتماعی نظام را افزایش دهد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: در طول چند سال گذشته بخش مهمی از مشکلاتی که داشتیم ناشی از سوء مدیریت و اداره کشور توسط مسئولان بوده ولی در همین زمان هم عملکرد سپاه کمک‌رسان کشور برای عبور از مشکلات بوده است.

وی ادامه داد: نمونه بارز این اقدامات، فعالیت‌هایی است که در زمان شیوع کرونا از سوی سپاه و بسیج در سراسر کشور انجام شد و بخش مهمی از مشکلاتی که برخی مسئولان گمان می‌کردند امکان رفع آن نیست به خوبی مرتفع شد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی این موضوع را نشان دهنده ظرفیت بالای سپاه پاسداران دانست و افزود: سپاه پاسداران و اقشار مختلف بسیج همواره هم در تمام عرصه‌ها یاری رسان انقلاب و مردم هستند.

جوکار پنجم اردیبهشت را نماد شکست استکبار و نفوذی دانست که آنها می‌خواستند به کشور داشته باشند و افزود: به یاری خداوند متعال این توطئه بزرگ دشمنان در نطفه خفه شد و نتوانستند آنچه می‌خواهند را انجام دهند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهید محمد منتظر قائم هم واقعا نماد شهادت و ایستادگی در برابر نفوذ هست؛ شهیدی که ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای داشته است.

وی بیان کرد: تنها راه نجات ما در کشور این است که تمام قوا، نیروهای مسلح، امکانات و تفکرات در راستای سیاست های مقام معظم رهبری حرکت کنند و گوش به فرمان ولایت باشند.

کد خبر 1051340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha