بازسازی ۵ هزار واحد مسکونی در بندر امام خمینی

بندری گفت: در قالب طرح ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده، پنج هزار واحد مسکونی در بندر امام خمینی (ره) در حال بازسازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «فریدون بندری» صبح امروز (سه‌شنبه ۷ اردیبهشت) در آیین تکریم و معارفه مدیر آبفا بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: کار در حوزه بندر امام، با توجه به تعداد مشترکین بالا و شبکه بسیار فرسوده، سخت و دشوار است.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرماهشهر افزود: در طرح ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده، پنج هزار منزل مسکونی در حال بازسازی داریم که آبفا بندر امام خمینی (ره) نیز باید در بحث آب و فاضلاب این منازل فعال عمل کند.

 

«حبیب آقاجری» نیز در این مراسم عنوان کرد: بندر امام خمینی (ره) در بحث آبفا مشکلات زیادی دارد که با پیگیری‌هایی که در این رابطه انجام دادیم، مقداری بودجه برای فاضلاب آن در نظر گرفته شده است.

 

نماینده بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شیب زمین در بندر امام خمینی (ره) از شمال به جنوب است که شمال آن با ریل‌های راه‌آهن محصور شده و جنوب آن به دلیل گسترش شهر در زمین‌های باتلاقی که رو به خوریات ساخته شده‌اند، باعث شده که مرکز شهر مانند کاسه‌ای گود و با کمترین بارندگی، آب‌های سطحی با فاضلاب مخلوط شده و برای مردم ایجاد دردسر و خسارت می‌کند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: آبفا و شهرداری در مورد فاضلاب و دفع آب‌های سطحی باید طوری عمل کنند تا در یک بازه زمانی مناسب مشکل مردم بندر امام حل شود و دیگر شاهد اتفاقات آذرماه ۹۹ و آبگرفتگی منازل مردم نباشیم.

 

کد خبر 1051396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha