آيين تقدير از برترین ‌های طرح «ایران قوی» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مظاهری با اعلام خبر برپایی تجلیل و تکریم از برترین های طرح ملی «ایران قوی» در چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال و بختیاری به عنوان معین رواق کتاب طرح ملی «ایران قوی» فعالیت کرد.

«محمدرضا مظاهری» در خصوص برپایی آئین تکریم از برترین های طرح ایران قوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: طرح ملی ایران قوی یکی از برجسته ترین طرح های فرهنگی در قالب رویداد ملی فهما در ۱۲ رواق با محوریت کانون فرهنگی هنری مساجد در سال ۱۳۹۹ برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این برنامه که روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت در دفتر امام جمعه برنامه ریزی شده به علت شیوع کرونا با حضور تعدادی محدود از مسئولین و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

وی افزود: اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری، مدیران استانی و ستادی، مدیران و اعضای کانون های فهمای استان می توانند با استفاده از لینک chb.fahma.org/liveroom به صورت میهمان در این برنامه حضور داشته باشند.

 

وی ادامه داد: طرح ایران قوی در گام دوم بیانیه انقلاب اسلامی با هدف جریان سازی گفتمان واحد میان مردم و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و تحقق زیست مومنانه همراه بود.

 

کد خبر 1051406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha