جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مسجد زينب کبری (س) برگزار شد

بهرامی گفت: جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) به همت کانون فرهنگی «ارشاد» با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد «زينب کبری (س)» شهر جونقان برگزار شد.

«سوسن بهرامی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) به همت کانون فرهنگی «ارشاد» با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد «زينب کبری (س)» شهر جونقان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ارشاد مسجد زينب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: محافل انس با قرآن، اجرای برنامه های فرهنگی، مراسم جشن و سخنرانی و مولودی خوانی از جمله برنامه هایی است که به مناسبت بزرگداشت میلاد کریم اهل بیت (ع) در کانون ارشاد برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: این برنامه ها با هدف تبیین سیره و روش زندگی اهل بیت (ع) به ویژه سبک زندگی امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود تا نسل امروز ضمن آشنایی با اخلاق و روش زندگی اهل بیت (ع) از آنها الگو بگیرند.

 

بهرامی به فعالیت های کانون ارشاد جونقان در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: از زمان شیوع کرونا فعالان این کانون وارد عرصه شدند و دوشا دوش سایر نهادهای مردمی برای مقابله با کرونا و کمک به نیازمندان فعالیت های خود را آغاز کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ارشاد مسجد زينب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی، توزیع بسته های نذر قربانی، ضدعفونی و گندزدایی مساجد و معابر از جمله فعالیت های کانون ارشاد جونقان برای مقابله با کرونا و کمک به نیازمندان است.

 

کد خبر 1051415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha