توزیع ۱۷۰ هزار بسته معیشتی در قالب پویش «ایران همدل» میان نیازمندان خوزستان

شیبه با اشاره به راه‌اندازی پویش «ایران همدل» گفت: در قالب این پویش تا پایان ماه رمضان یک میلیون پرس غذای گرم و ۱۷۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» عصر امروز (سه‌شنبه 7 اردیبهشت) در مرحله سوم رزمایش «ایران همدل» که در مصلای نمازجمعه اهواز برگزار شد، با تبریک آغاز دهه اکرام ایتام و نیازمندان اظهار کرد: سال گذشته در نیمه شعبان بیماری کرونا به دغدغه‌ای برای محرومان و نیازمندان تبدیل شده بود که با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری یک جریان عظیمی در کشور جهت توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا ایجاد شد و نقش خیرین در این زمینه بی‌نظیر بود.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر گسترش این جریان تاکید داشتند و قطعا این اقدام سال به سال بزرگتر خواهد شد افزود: امسال همزمان با حلول ماه مبارک رمضان مجموعه کمیته امداد استان پویشی تحت عنوان «ایران همدل» را با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا راه‌اندازی کرد که اکنون مرحله سوم این پویش با توزیع پنج هزار بسته معیشتی و با شعار «اطعام مهدوی، افطاری ساده» در حال برگزاری است.

 

وی اضافه کرد: هدف‌گذاری کمیته امداد استان در راه‌اندازی این پویش این است که تا پایان ماه رمضان یک میلیون پرس غذای گرم توسط 273 آشپزخانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور نمایندگانی از بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی طبخ و میان نیازمندان توزیع شود.

 

شیبه با بیان اینکه همچنین با مشارکت مردم، خیرین، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و سپاه و بسیج 170 هزار بسته معیشتی تا پایان ماه رمضان میان نیازمندان توزیع می‌شود تصریح کرد: علاو بر این در صدد هستیم که با کمک دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه و بسیج تا پایان ماه رمضان تمام ایتام ما در استان حداقل از یک حامی معنوی بهره‌مند شوند.

 

وی در پایان با اشاره به فعالیت مجموعه امداد جهت تلاش و پیگیری نیازمندی‌های محرومان و افراد تحت پوشش و هدایت کمک‌های مردمی به سمت نیازمندان ابراز امیدواری کرد: امسال تا پایان ماه رمضان بتوانیم رونق بیشتری به سفره‌های نیازمندان بدهیم.

 

کد خبر 1051427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha