افتتاح بزرگترین پروژه لندفیل مهندسی و بهداشتی پسماند در شرق گلستان

سمیعی گفت: نخستین و بزرگترین پروژه لندفیل مهندسی و بهداشتی پسماند شهری سایت شرقی گلستان در شهرستان آزادشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محسن سمیعی» عصر امروز (سه شنبه 7 اردیبهشت) در آیین افتتاح پروژه لندفیل مهندسی و بهداشتی پسماند شهری سایت شرقی گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  نخستین و بزرگترین پروژه لندفیل مهندسی و بهداشتی پسماند شهری سایت شرقی استان گلستان در شهرستان آزادشهر به بهره برداری رسید.

 

مدیرعامل سازمان پسماند استان گلستان  ادامه داد: از سال گذشته با تخصیص اعتبارات پیگیری ایجاد یک مرکز لنفی در شهرستان آزادشهر بودیم.

 

سمیعی یادآور شد: ایجاد این مرکز لندفیل مهندسی و بهداشتی پسماند شهری به منظور مدیریت شیرابه پسماند صورت گرفته است و با این اقدام دفن پسماند از حالت سنتی خارج می شود و به یک پردازش و دفن علمی می رسیم و امیدواریم بتوانیم به مردم منطقه خدمت ارزنده تری ارائه کنیم.

 

وی یادآور شد: یکی از مسائل مهم مردم این منطقه موضوع دفن شیرابه پسماند بود و امیدواریم با این اقدام بتوانیم مشکلات به وجود آمده در این زمینه را کاهش دهیم.

 

مدیرعامل سازمان پسماند استان گلستان یادآور شد: مرکز لندفیل مهندسی و بهداشتی پسماند شهری  در آزادشهر  نخستین مرکز لنفی استان به شمار می رود و این پروژه بالغ بر دو میلیارد تومان اعتبار صرف شده و توانستیم یک ماشین دفن زباله را به ظرفیت سایت پسماند آزادشهر بیفزاییم.

 

سمیعی ابراز داشت: به مردم آزادشهر برای ایجاد خط پردازش 250 تنی نیز قول داده بودیم  که اعتبارات آن امسال تخصیص داده شده و امیدواریم تا بهمن سالجاری  به بهره برداری برسد.

کد خبر 1051436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha