ایجاد تعامل بین تولید کننده و مصرف کنندگان بهترین راه مدیریت مصرف است

حجت الاسلام سلیمی گفت: ایجاد تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان بهترین راه مدیریت مصرف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حجت الاسلام علیرضا سلیمی» امروز در دیدار با مدیر عامل شرکت توزیع برق استانی مرکزی ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در راستای بهره مندی همگان از این انرژی برق به ویژه در روستاها گفت: مدیرت مصرف برق و صرفه جویی در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: گردش چرخ صنایع در گرو مدیریت مصرف برق است و این مهم باید در دستور کار همگان قرار گیرد.

 

این مقام مسئول بهترین راه مدیریت مصرف برق در ایام پیک را ایجاد تعامل میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دانست و گفت: این تعامل در حوزه مصرف خانگی باید با آموزش و در سطح صنایع با همکاری بین دو طرف باشد.

 

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه توزیع برق بابت کابلی شدن شبکه برق این شهرستان، افزود: باید تمهیدات لازم برای نگرانی تامین برق پمپهای آب شرب و همچنین تدابیر ویژه بابت کمبود احتمالی برق در حوزه صنعت در فصل تابستان  شد.

 

۶۶ درصد مصرف برق استان در حوزه تولید است

«محمد اله داد» نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه انرژی پرداخت و گفت: درسال گذشته پیک مصرف برق در استان با موفقیت پشت سر گذاشته شد که صنایع در این موفقیت سهیم بودند.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۶ درصد مصرف برق استان در حوزه تولید است، افزود: اگر بتوان این مصرف را با تعامل مدیریت کرد، قطعا مشکلات ما کاهش خواهد یافت.

 

وی کمبود بارندگی، افزایش دمای هوا و افزایش رشد مصرف در ماه های پیشرو را سبب داشتن تابستانی بسیار سخت دانست و گفت: عبور از بحران تامین برق بدون همکاری همه جانبه مصرف کنندگان میسر نخواهد بود.

کد خبر 1051445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha