مسئولان برای پیوستن به پویش "گیلان همدل" پیشقدم شوند

زارع با بیان اینکه مردم گیلان همواره در امور خیرخواهانه مشارکت خوبی داشته‌اند گفت: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی برای پیوستن به پویش "گیلان همدل" پیشقدم شوند و در این کار خیرخواهانه برای کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(سه‌شنبه، 7 اردیبهشت) در گفت‌وگوی زنده با برنامه وصل نیکان از شبکه استانی گیلان اظهار داشت: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی برای پیوستن به پویش "گیلان همدل" پیشقدم شوند و در این کار خیرخواهانه برای کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت کنند.

 

استاندار گیلان مشارکت بالای مردم گیلان در امور خیرخواهانه و خداپسندانه را مورد اشاره قرار داد و ضمن اعلام پیوستن خود به پویش"گیلان همدل" ابراز داشت: امسال به سبب شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری آئین‌های حضوری برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد وجود نداشت به همین دلیل به شکل مجازی برگزار می‌شود.

 

زارع ضمن ابراز امیدواری از مشارکت گسترده خیران و آحاد مردم نیک اندیش گیلان برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد تصریح کرد: بدون شک برگزاری چنین آئین‌هایی نظیر همین پویش گیلان همدل از طرفی موجبات نشاط اجتماعی را در سطح اجتماع فراهم می‌کند و از سوی دیگر فرهنگ کمک به همنوعان را نهادینه می‌سازد.

 

وی از ستاد دیه استان گیلان، صدا و سیما و خیران نیک اندیش برای برپایی پویش گیلان همدل با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد تشکر کرد و یادآور شد: در همین جا از آحاد مردم خوب گیلان، دستگاه‌های اجرایی، مسئولان، ادارات کل و مدیران استان دعوت می‌کنیم تا در این پویش خیرخواهانه مشارکت فعال داشته باشند.

 

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در طول 15 ماه گذشته و به جهت شیوع ویروس کرونا مشکلات و شرایط بسیار سختی برای مردم گیلان به وجود آمد خاطرنشان کرد: در این مدت علاوه بر حضور ایثارگرانه مردم، دستگاه‌ها نیز در امور خیرخواهانه، کمک‌های مؤمنانه، تجهیز مراکز درمانی گیلان و برگزاری رزمایش مواسات حضوری پررنگ داشتند.

کد خبر 1051457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha