دورهمی های جوانان ظرفیت گفتمان های جذاب و اثرگذار فرهنگی را فراهم می کند

انصاری با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: دورهمی های جوانان ظرفیت گفتمان های جذاب و اثرگذار فرهنگی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محسن انصاری» طی نشست کمیسیون مجمع جوانان استان البرز که سه شنبه ۷ اردیبهشت در گلزار شهداء چهارصددستگاه کرج برگزار شد گفت: تقویت روحیه خانواده معظم شهدا و امیدافزایی محور اصلی برنامه امور کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز است.

 

رئیس مجمع جوانان استان البرز با اشاره به ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: مجمع های جوانان استان البرز باید از ظرفیت های جوانان خلاق در زمینه همکاری در این مجمع ها استفاده کنند.

 

 

 

وی ادامه داد:  ارتقاء روحیه امید و نشاط خانواده شهداء و ایثارگران از برنامه های اصلی کمیسیون ایثار و شهادت جوانان البرز است. 

 

به گفته انصاری تقویت روحیه خانواده شهدا باید در اولویت کار این کمیسیون قرار گیرد برای این منظور راهبردهایی باید اتخاذ شود تا در قالب آن ویژه برنامه های بصیرت بخش و امیدآفرین طرح ریزی و اجرا شود.

 

 

وی بیان کرد: برپایی دورهمی های جوانان با حضور ارزشمند همه اقشار جامعه با هدف ایجاد گفتمان های جذاب برای جلب و جذب جوانان حائز اهمیت است. 

 

طی این نشست، محمد زارع بنادکوکی به عنوان رئیس، صابر تاجدینی به عنوان نائب رئیس، رزیتا عسگری به عنوان دبیر کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز انتخاب شدند.

 

 

گفتنی است، مسئول کمیته اجرایی کمیسیون فوق مجید نظری ، کمیته روابط عمومی و فضای مجازی محمد مهدی دهقان ، کمیته خانواده شهدا امیر حسین محمدی ،کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امیر رضا هندوبادی، کمیته ایثارگران و جانبازان محمد شایگان انتخاب شدند همچنین خادم الحسینی به عنوان ناظر این کمیسیون معارفه شد. 

 

 

کد خبر 1051471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha