گفت‌وگوی شبکه یک سیما با مسئول کانون برتر کشوری از لارستان

اخوت گفت: شبکه یک سیما با مسئول کانون امام جعفرصادق(ع) لارستان که در رواق‌های دوازده‌گانه طرح ملی ایران قوی به‌عنوان کانون برتر کشوری در رواق سرود معرفی شده بود به گفت‌وگو می‌پردازد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان گفت: برنامه سیمای خانواده از شبکه یک صبح امروز (چهارشنبه ۸ اردیبهشت) حوالی ساعت ۱۱:۳۰ با مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) لارستان که در رواق‌های دوازده‌گانه طرح ملی ایران قوی (فهما ۹۹) به‌عنوان کانون برتر کشوری در رواق سرود معرفی شده بود، به گفت‌وگو می‌پردازد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: این کانون فرهنگی هنری دارای فعالیت‌های مختلفی از جمله گروه سرود است که به‌صورت تخصصی و مداوم در طول سال فعالیت‌های مختلفی شامل تمرینات، برگزاری جشن، اجرای مراسمات مذهبی و ملی و غیره را انجام می‌دهد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: جنوب فارس یکی از مراکز قوی کشور در بحث تولید محتوای دیجیتال از جمله فیلم و کلیپ، میکس و موتاژ، سرود و غیره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که قریب به اکثر آثار فاخر سرود آن در شبکه‌های تلویزیونی سیما پخش می‌شود و به صورت مناسبتی هم، تولید محتوا انجام می‌شود.

 

اخوت با اشاره به اسامی کانون‌های فعال حوزه هنری (سرود) در جنوب فارس، خاطر نشان کرد: گروه‌های سرود «مصباح‌الهدی»، «آدینه» و «سراج» از کانون‌های فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع)، آدینه و شهدای لارستان و همچنین گروه سرود کانون فرهنگی هنری مسجد امام محمدباقر(ع) (قرارگاه فرهنگی قدس) به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای در حال تولید محتوای هنری از جمله سرود هستند.

کد خبر 1051497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha