سازمان تعزیرات باید با گران فروشی جوجه یک روزه و متخلفان برخورد کند

فروغی با بیان اینکه مرغداران، ساز و کار نظارتی ندارند و وظیفه نظارت بر عهده دستگاه‌های دیگر است، تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی باید با گران فروشی جوجه یک روزه و متخلفان برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، پرویز فروغی، دبیر کانون مرغداران گوشتی کشور شب گذشته (سه شنبه 8 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به مشکلات تولید کنندگان مرغ گفت: مرغداران مجبورند جوجه‌ها را به هر قیمتی بخرند تا تولیدشان کاهش نیابد. جوجه‌ها حتی به قیمت هفت تا هشت هزار تومان به تولید کننده می‌رسد.

 

وی ادامه داد: این در حالی است که قیمت مصوب آن، چهار هزار و ۲۰۰ تومان است و قیمت ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان مرغ تولید کننده هم بر اساس جوجه چهار هزار و ۲۰۰ تومانی تعیین شده است.

 

وی با بیان اینکه مرغداران، ساز و کار نظارتی ندارند و وظیفه نظارت بر عهده دستگاه‌های دیگر است، تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی باید با گران فروشی جوجه یک روزه و متخلفان برخورد کنند.

 

دبیر کانون مرغداران گوشتی کشور با اشاره به اینکه خیلی از مرغداران، جوجه‌ها را از دلال می‌گیرند و دستشان زیر ساطور دلالان است، گفت: به این دلیل است که نمی‌توانند دلالان را معرفی کنند، زیرا به جوجه‌های آن‌ها نیاز دارند.

کد خبر 1051533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha