سامانه «بچه های مسجد» بهترین ابزاری کابردی کانون های مساجد در دوران کرونا است

سقاء گفت: سامانه «بچه های مسجد» بهترین ابزاری کابردی برای ترویج فعالیت های قرآنی، دینی، فرهنگی و هنری در کانون های مساجد در دوران شیوع بیماری کرونا است.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سامانه «بچه های مسجد» بهترین ابزاری کابردی برای ترویج فعالیت های قرآنی، دینی، فرهنگی و هنری در کانون های مساجد در دوران شیوع بیماری کرونا است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این سامانه پیش از شیوع بیماری کرونا در راستای ساماندهی فعالیت های کانون های مساجد راه اندازی شد اما در دوران شیوع بیماری کرونا نقش مهمی در ترویج برنامه های قرآنی، دینی، فرهنگی و هنری در کانون های مساجد داشت.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: هم اکنون اکثر فعالیت های کانون های مساجد در بستر مجازی و اینترنتی سامانه بچه های مسجد صورت می گیرد و برگزاری رویدادهای ملی «فهما» و «ایران قوی» از جمله این برنامه ها است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال نیز طرح ملی «بهارانه فهما» را از طریق این سامانه اجرایی و برنامه ها و فعالیت های ماه مبارک رمضان را در این سامانه ثبت و بارگذاری خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا طی دو سال اخیر نشان می دهد که این واقعه همچنان افراد جامعه را درگیر خواهد کرد و باید برنامه ها و فعالیت ها در بستر فضای مجازی صورت گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: پس از ایجاد سامانه «بچه های مسجد» فعالیت های آماری کانون های مساجد بسیار شفاف و دقیق شد و هم اکنون عموم مردم با مراجعه به این سامانه می توانند از فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد خود آگاهی یابند.

 

سقاء بیان کرد: با وجود سامانه «بچه های مسجد» فعالیت های کانون های مساجد در بستری فضای مجازی گسترش یافته است و بیش از پیش فعالان عرصه کانون های مساجد در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حضور چشمگیری دارند.

 

کد خبر 1051632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha